Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: ifokussajten
Läst 359 ggr
Herveaux
6

Ta det lugnt med puttandet av trådar

Det är suveränt att ni ser till att viktiga trådar inte ramlar för långt bak i listan av inlägg men de behöver inte puttas upp med bara några minuters mellanrum.
Jag och Cireea får notiser om varje gång det skrivs i tråden, även när det bara är en "putt"-kommentar.
Det räcker med att putta upp en tråd när det är dags att påminna nya medlemmar om viktiga saker som att inlägg utan etikett raderas eller när man ska kontakta veterinär.

Tack! 😀

// Medarbetare Harley

// Harley

[Elina07]
1

Vi menar ju inget illa med spammet 🥲
Jag tror att alla här vill att de viktiga trådarna ska vara högst upp så mycket som möjlig, såklart :)
Jag förstår att det kan bli ganska jobbigt med att få en notis varje gång det skrivs nya inlägg och av allt upp puttande😀

Herveaux
6

#1: Nej, det förstår jag att ni inte gör men det kan bli rätt så irriterande när vårt flöde stundvis fylls av "putt"-kommentarer.

De trådar Cireea och jag tycker är viktiga fäster vi på löpsedeln så att de alltid är väl synliga. Inläggslistan kan se ganska tråkig ut för en alldeles ny medlem om den första sidan av inlägg i stort sett bara består av uppmaningar och regler.

// Harley

Cireea
7

Det ger dessutom inget att putta med 5-10 minuters mellanrum 😅

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

[Lilium]
0

Aktuellt

Cireea
3

#4 På vilket sätt anser du att detta är aktuellt igen när den enda som knuffat trådar nu på senaste är.. jag? 🤔

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Pilspets
0

Betyder det att man inte ska kommentera trådar så mycket heller? Är ny medlem men har läst runt här väldigt länge.

[Elina07]
0

#6: Ja. Det betyder att man inte ska putta upp en tråd vart 10de minut, bara när det är aktuellt med t.ex "Kontakta veterinär"

Pilspets
0

#7 Är trött,förstod inte vad du menar.

Herveaux
2

#6: #8: Det gäller främst trådar som Inlägg raderas och Kontakta veterinär! som inte behöver puttas upp i parti och minut.

I våra övriga diskussionstrådar får ni skriva, fråga och kommentera såklart, det är det forumet är till för! 😀

// Harley

Välkommen till Sveriges bästa, och kanske det största, hamsterforum! Här hos oss finns massor av intressanta diskussioner, artiklar och tävlingar inom många olika ämnen, som avel, genetik, hälsa, kosthållning mm. Hamster.ifokus är helt fristående ifrån alla klubbar /föreningar. Välkommen in du också! Och det bästa är att det kostar inget att vara medlem.
  • Redigerat 2022-02-24 10:49 av Herveaux
Pilspets
1

Tack för svar! Då vet jag.😀

Herveaux
3

#10: 😊👍 Jättebra att du frågar när det är något du inte förstår.

// Harley