"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Brukar variera lite. Ger dem typ två gånger i veckan. Och precis som #1 sa så ger jag lite mer om dem måste gå upp lite i vikt :)
Jag ger tre gånger i veckan: tisdag, fredag och söndag. Sen brukar jag bara ge en slags frukt/ grönsak och ibland två. Ska man ha fler av olika sorter? Varierar också så hon får olika saker
Tror att det inte spelar någon roll. Jag brukar blanda lite olika saker som pasta maskrosor Barnmat och om det är lördag så kan dem få smaka lite jordgubbe.👍🏻 Men tror att man kan ha en sorts grönsak med :)
Aha ok, för jag brukar bara ge typ några bitar äpple tillexempel ( i bra mängd )
Ja, alltså mina får inte allting som jag rabblade upp på en och samma dag men dem får minst två olika sorters Färskmat. Brukar ge dem ungefär så mycket så att det rymmer i en matsked :) äpple ger jag också då och då, man får bara se till att inte ge för mycket då det är väldigt sött👍🏻
Paprika går bra att ge. Det såg ut som en bra portion! Men om du ger tre gånger så kanske du borde ta lite mindre då jag tar en matsked två gånger i veckan.👍🏻
Gud så söt hon var😍
Okej. Brukar ta mindre vanligtvis men ville köra en matsked idag för att testa, jag brukar försöka ta lite mer än en halv tumme som cirea rekomenderade ( jag har en liten tumme) . Och ja visst är hon😍❤️
👍🏻 😊