Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsacampbells
Läst 213 ggr
Kanin och hamster
0

Hamster som nyser

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

HJÄLP !
Min campabelles hamster nyser väldigt mycket.Hon är 1 år och 4 månader så hon är ändå ganska gammal.Hon nyser i omgångar och då nyser hon väldigt länge tror ni hon nyser på grund av spånet för jag har kutterspån men jag ska nya för det dammar så mycket.Jag tycker inte hon är så snorig men vad ska jag göra ?

• Redigerat 2021-04-05 21:07 av Cireea
Kanin och hamster
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är en video

91Marran
0

Byt strö nu direkt! Det är troligtvis dammet och det kan sätta sig i luftrören. :)

Mvh
Mig

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Är det bara jag men jag kan typ inte se någon video på den här sidan 😞☹️

Cireea
0

#3 Jag vet inte hur dom gör för att infoga videos. Troligtvis inte via Youtube eller Vimeo som man måste och då fungerar inte filerna.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Cireea
2

Välkommen till Sveriges bästa, och kanske det största, hamsterforum! Här hos oss finns massor av intressanta diskussioner, artiklar och tävlingar inom många olika ämnen, som avel, genetik, hälsa, kosthållning mm. Hamster.ifokus är helt fristående ifrån alla klubbar /föreningar. Välkommen in du också! Och det bästa är att det kostar inget att vara medlem.
Kanin och hamster
0

Tack för svaren hon verkar ha slutat nysa men ska åka till granngården nu på lördag och köpa lättströ eller hampa har hört att det dammar mindre.Helst skulle jag vilja köpa charefresh *stav men det är ju sååå dyrt.Tack Cireea för att du visa mig de inläggen ska tänka på vad det stod där.☺️

Kanin och hamster
0

En sak till jag tror kanske också hon fick lite vatten i nosen för hon drack och sen några minuter efter så börja hon nysa men ska ändå byta strö

Cireea
0

Läs gärna artikeln om bottenmaterial:
https://hamster.ifokus.se/discussion/1494379/bottenmaterial

Finns många bra tips där.

Välkommen till Sveriges bästa, och kanske det största, hamsterforum! Här hos oss finns massor av intressanta diskussioner, artiklar och tävlingar inom många olika ämnen, som avel, genetik, hälsa, kosthållning mm. Hamster.ifokus är helt fristående ifrån alla klubbar /föreningar. Välkommen in du också! Och det bästa är att det kostar inget att vara medlem.
blåbärskulan
0

#7: vad ska du byta till?

91Marran
0

Safebed är helt damfritt och mjukt. Byt till det. Även små djur kostar pengar. :)

Mvh
Mig

Denna kommentar har tagits bort.