Hamster information
Hej! Jag hade tänkt att köpa en till liten GULDHAMSTER just nu har jag en dvärghamster jag tänkte köpa en till Bur och lite tillbehör :) men jag behöver hjälp för jag kan inte så mycket om guldhamstrar direkt men det jag vet är att det behöver större Hjul en dvärghamstrar och större utrymme skulle bli jätteglad om jag fick lite tips:)
Ja, för nu har jag ett trixie Hjul det lilla för min dvärghamster typ 21 cm eller något och jag tänker någon plast låda en stor alltså för Guldhamstern ? Kolla videon på min hamster (suddade över namnet för jag vill inte visa min instagram haha)
Det finns massor av information här på sajten inför ditt kommande köp, även Svenska Hamsterföreningen har massor av bra info på sin hemsida.
Vad exakt är det du vill veta?
Det är lättare att svara när man har frågor att gå efter.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
tips är att köpa största lådan från biltema, den är större än samla lådan. Den är 80x56 tror jag om jag kommer ihåg rätt! Jag har min guldis i en sån❤
#4 Jag vill veta vad för Foder som är bra, och om det inte är så mycket skillnad mellan dvärg och guld så jag vet hur jag ska ta hand om dom asså hur ofta jag ska släppa ut hamstern ex
#5 kan du skicka en länk på lådan för det största jag hittar på hemsidan är typ 39x27 och det är VÄLDIGT litet
Men vilket Foder är bra för guldhamstrar
Här hittar du bra tips på foder:
https://hamster.ifokus.se/articles/59caae81ce12c42a10000eeb-foder?discussions-1
Angående hur ofta man släpper ut sin hamster så är det individuellt. Vissa behöver komma ut några timmar varje dag medan andra nöjer sig med mer sällan. Det är något du får testa dig fram till, vad som passar din kommande hamster.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck