saker att göra med sin hamster ?
hejhej , asså vad kan man göra med sin hamster.
liksom kan man hitta på nån rolig banan typ , vill ha tips ?
men sen har jag en till fråga ;
hur sKA Buren se ut ?
jag har rör i min Bur till hamstermilla.
& Hjul. sen vattenflaska trähus & matskål.
sen har hon en toarulle som hon älskar.
sen har jag ett sandkar , hon rullar sigdär oså men inte kissar. och det får inte plats med en kisslåda eller det får väll de me aja.
kan jag ta bort sandkaret & setta dtit en kisslåda ist ? vad tycker ni är bäst ?
tacksam för ett bra svar :)
nåån ?
Man kan:
Lära den trix
Bygga en agility bana
Bygga en laburint
Säkra ett rum och låta hamstern springa fritt
Du kan bli medlem i shf och regga hamstern och ställa ut den
Hmm kan inte komma på så mycket mer. ^^
Eller ja, på sommaren kan du ta ut din hamster en stund om det är vindstilla och inte för varmt eller kallt.
Ta då överdelen till buren och lägg över hamstern, det blir som en liten hage så hamstern inte kan rymma.Någon annan som kommer på mer?
tack :)
men är det nån som kan de där med sakerna i buren som jag skrev ?
Vad är det för skillnad på en sandlåda och en kisslåda? Ha kvar sandlådan tycker jag.
Du kan lägga in mjölkpaket, krukor, köpta leksaker från djuraffären, avklippta ärm-delar från en tröja, lego-leksaker m.m. i buren.
Mvh Alicia.
tack :)
I min Bur så har jag ett stort Hjul (28cm) en liten del med en bro som jag ställt på kanten o sen laggt rivet toalett papper efter som att min hamster inte gillar huset sen så har jag Sand p en liten toa med kattsand som toa sen så har jag rör som jag har köpt i djurbutiken det är 2stycken vanliga långa ett med en sak som stiker upp sen så har jag två kurvur och sen så sätter jag ena kurvan i ena delen av buren sen en lång vanlig sen den med en litet kryphål påsen en till vanlig sen en kurva sen så hqr jag några leksaker för 30 kr som är gjorda av något supper hårt material som hon leker med sen så har jag såklart mat åxå
#6 Har du inget hus alls?
Mvh
Mig
Det här inlägget är från 2011 😐 Väldigt onödigt inlägg att knuffa upp.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck