Är den bra?

Hej. detta är buren och jag skulle vilja ha kritik på den. Vad behövs bättras och är det något som inte är bra?
Större hus som är godkända. :)
Mvh
Mig
#1 oj trodde den var godkänd men jag har ett till som tur haha. #2 han e inte så gammal och har inte behov av det så jag ställer in det sedan :)
#3 14x11x10 för dvärg. Ditt ser mindre ut men jag kan ha fel.
Mvh
Mig
Är det guld eller dvärg? :)
Allting ser ok ut men jag rekommenderar att ha ett lite större sandbad då hamstrar älskar att tvätta sig i Sand.
Har en guldhamster. tänkte köpa ett santbad för reptiler e de bra?
#7 Det är jättebra. De slipar ner klorna
Mvh
Mig
ja
Ja jag har ett tefat inte ett hjul
Den är i absolut minsta laget till guldhamster. Enligt mig tok för liten. Skulle satsa på en större Bur :) Och du behöver nästan den största storleken på tefat för att det ska passa
Du behöver den största plattan, får du in den, ett godkänt hus och ett sandbad, så är buren okej. :)
Mvh
Mig
Rent lagmässigt så är den laglig.
55x39 ger en yta av 0,21 kvadratmeter och minsta yta är 0,12 kvadratmeter.
Men som alltid gälller "ju större desto bättre". 
Aa jag vet, tycker också den är för liten men jag ska köpa en ny
Detolf eller ika låda
Jag tycker du borde ha ett Hjul men annars är det helt ok
#20 jag håller med dig, det finns ingen ålders gräns till hamstrar men ett tefat är också bra men se bara till att din hamster använder den för vissa hamstrar gör inte det
#21 Personligen gillar jag inte tefat. Den minsta varianten är nästan för liten för dvärg och definitivt för liten för en guldhamster. En guldhamster behöver ha den största varianten av tefat, oh om jag inte minns fel så är den ca 30 cm i diameter.
Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com 🌺
❤️Medarbetare på Hamster ifokus
#22 Jag köpte en på wish som är mer platt än de "svenska". Den är lagom till dvärg. Den är inte jättestor.
Mvh
Mig
#23 ok det blir nog bra tror jag