Detolf
Kan inte ni som har Detolf som Bur visa bilder pĂ„ er inredning? Jag vill ha lite inspiration đ Jag lĂ€gger ocksĂ„ in lite bilder pĂ„ inredning som kanske kan inspirera nĂ„gon annan.
Saffran2017-va fint du har gjort med "hyllorna"! :) Hoppas inte att det lÄter som att jag kommer med pekpinnen eller sÄ haha, men fÄr jag frÄga om hamstern brukar ha ett Hjul eller om det Àr tillfÀlligt som hen inte har det? Hoppas jag inte lÄter jobbig, jÀttefin inredning tycker jag :D
Vad anvÀnder du för spÄn? Jag försöker hitta nya bra underlag :D
Vad anvÀnder du för spÄn? Jag försöker hitta nya bra underlag :D
Har chipsisuper i hela buren, första gÄngen jag testar o tycker om det förutom att det inte hÄller gÄngar, men har carefresh pÄ ett stÀlle sÄ han kan grÀva. OsÄ jord i ett litet hörn, och Sand ;)
Saffran 2017 hur har du gjort hyllplanen?
( Ellrose Hamsteruppfödning)
Undrar ocksÄ hur du har gjort hyllplanen :D Sjukt snygga och coola:)
Jag ser att det Àr sÄna hÀr samlare man har till tidningar mm men hur fick du fast dom samt har du bara delat pÄ en?
Den Ă€r gjord med bara en, jag sĂ„gade bort ena stora sidan och den blev det översta hyllan. Och resten den understa hyllan. Jag satte skyddsplast pĂ„ bĂ„da hyllplanen sĂ„ att dem inte skulle föstöras av kiss eller liknande. "Stacketet" runt kanterna Ă€r gjort av trĂ€pluggar som jag satte fast med en limpistol. Det översta hyllplanet sitter fast i det undre med flera trĂ€pluggar som Ă€r fastlimmade i varandra. Jag ville igentligen anvĂ€nda rundstavar men jag hade inga hemma och var för otĂ„lig för att vĂ€nta med att sĂ€tta ihop hyllan. Ăversta hyllplanet hĂ„lls uppe med "pelare" som ocksĂ„ Ă€r gjorda av flera ihopsatta trĂ€pluggar. Jag suger pĂ„ att förklara men bilderna kanske hjĂ€lper lite :D
#12 JĂ€ttefin :D
Saffran Àr det en guldhamster du har? :-)
Ja jag har guldhamster som anvÀnder den nu :) men jag ska prova att ha den hos dvÀrgarna men dÄ behöver man ha mycket spÄn sÄ att kanten upp till första vÄningen inte Àr sÄ hög :)
Ok. Jag har bÄde guld och dvÀrg. Jag tÀnkte om jag hade den till gulden Àr det inte risk att den nÄr att klÀttra ur? Eller har du nÀt/gallertak?
Jag har tak till buren :)
#18 ok vad har du för tak? Skulle man kunna fÄ en bild?