Min guldhamsters tråd.
På onsdag den 15:e september ska jag få köpa min guldhamster en chocolate and yellow lh hona från silverängen.
Kommer uppdatera tråden när jag fått hamstern med bild på Bur och fler bilder på hamstern såklart… jag måste bara fixa en ny kamera först.
Har inte bestämt namn ännu men funderar på Cleo, Liv och Juno.
Åååh, vilken sötnos💗💗 Tyckte hon passade i Cleo. Men det är min åsikt ;) Lycka till!
**//Amanda
Ååh, vad söt! :) Tror du menade Oktober haha? ;)
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Vilket liten finis plutt. tyckte namnet juno va super fint. ✌
Men då måste vän din va kullsyskon med vår då, eller?
Jättefin! 🙂
#4 jag är helt säker jag skulle kanske valt en choklad rex men valde denna istället så ja :)
#2 Haha ja jag menade oktober! tack!
Då måste våra vara syskon vi köpte vår från silverängen igår.
Gamer dont die, They respawn
#8 vilken färg ?:)
#9 lite grå brun hamster
#10 Är den inte helbrun? har du bild?
AA min Mamma Imasy som du kanske känner? det är en bild på den!
Det är samma chokladpöjk som jag visade bild på i mitt inlägg ;)
Jahaaa! då förstår jag 😃 den är jättefin.
Jag vet! Silveränges är ju jätte fina! Bra att jag köpte lilla Axel då!
Liv :D
Anna och de små liven
Hmm ja vilket namn tycker ni bäst om? Cleo, Liv eller Juno?
Helt klart Liv, positivt och gulligt , passade så på henne :) prova att säga namnen högt till bilden, och sen till henne då och se vad som känns bäst ;)
Anna och de små liven
Har sagt alla 3 högt hehe ;) men tycker nog också om Liv men lutar mer åt Cleo ändå ^^
Man bodde helt klart tacka silveränges för han säljer dom här söta choklad hamstrarna!
#20 Finn ett fel i ditt inlägg :-D ;-)
? imasy
🤓😐
Ah juste man ska tacka imasy för hon köpte lilla Axel!
Du köpte väl inte Axel av en "han" heller ;)
oj jag mena HON om du ska vara så exakt! -_-
Nu heter hon Liv och hon har myyycket energi! 🤪 ska försöka få bild på henne om det ens är möjligt sen 😉
Åh har du fått hem henne nu :)
#27 Ja, hon är lite rädd av sig och "sprallig" mina dvärghamstrar var väldigt lugna och satt lugnt i handen första dagen jag hämtade dem men hon kanske är stressad och behöver lugna ner sig, vet inte hon får iallafall vara i sin Bur med taklampan släckt denna natt så får jag hälsa på henne imorgon med lite blåbärsmos har köpt Barnmat med blåbärs smak kanske går hem hos damen!
Gjorde hemmagjort hamstergodis till fröken idag med följande recept typ: Vetemjöl, Havregryn Lite honung blåbär och lite av hennes fröblandning geggade ihop allt med vatten och klickade ut på en plåt till små bollar in i ugnen tills dem blev helt torra sen när dem svalnat serverade jag en till Liv och oj vad hon gillade det, hon tog den från min hand och sitter och gnagar på den med stor aptit, kul att någon uppskattar mina kunskaper i bakning 😉
Min och din är nog lika spratliga båda två ;)
Här är en bild på buren, ville bara vara tydlig nu.
Hjulet är bara inne på bilden för att jag ville se vart man kan placera det hon springer inte i hjulet ännu. Hon har själv dragit ut allt bomaterial ur huset och lagt det i hörnet, det är där hon vill sova uppenbarligen :) Jag kommer inte använda toa-lätt i framtiden kommer köra på mer underlag + carefresh. Jag tycker bara denna inredning ser så tråkig ut, hur ska jag göra för att få det finare vad tycker ni?
#37 Kan aldrig bli för mycket bilder på en söt liten hamster :) Hon är verkligen jättejättesöt! 😍
Det är aldrig för mycket. :)
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Skönt att hon är tillbaka sötnosen :) Ser att hon har en grön tuggkrokodil - det har vi till Molly också; hon älskar dem!! Är inne på sin tredje nu :)
Så söt ❤️
Tack #49 Din hamster är mycket söt hon med :D
Tack :)
Jättesöt 😍
Nu heter min hamster Flingan^^ tyckte liv blev för seriöst namn^^
Jätte vacker färg! Flingan låter busigt & bra! :)