Prova på hamster?
Hej! Jag tycker att hamstrar är söta djur och funderar på om det skulle vara någonting för mig. Men vissa säger att jag skulle tröttna så jag undrar om någon vet om man kan prova på hamster någonstans, och lämna tillbaka om det inte skulle fungera?
Sedan undrar jag hur länge hamstrar klarar sig ensamma.
/ Sofia
Hör av dig till olika uppfödare.
Själv tycker jag inte att man ska "prova på" ett djur, utan snarare samla kunskap, sätta sig in och hälsa på hos uppfödare.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Okej, jag har samlat information men ville se hur det var att ha någon.
Och, vet någon hur länge man kan lämna en hamster ensam ? Kan man göra det från fredag till söndag? Jag bara undrar.
Har du någon som kan kolla till den på lördagen och se till att vattnet är rent och ta bort gammal Färskmat?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
#2 Någon måste se till hamstern under lördagen - se till att den har vatten och mat.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
okej, det blir lite knepigt om vi ska iväg på helgerna för vi har inte så många som kan kolla till hamstern varje helg. Så det är ett problem som måste lösas om vi ska skaffa hamster.
#5 Ni kan inte ta med hamster och Bur (de kräver ju inga jätteburar liksom) när ni ska åka iväg?
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Vattenflaska och Färskmat som inte ruttnar fort är ett alternativ. Morot och bröd t.ex. Men någon som kommer över är bäst.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
vi åker ut med segelbåt, så hamstern blir nog inte så glad över att åka segelbåt🤔
Vore bra om du skrev vart du bor så folk som läser detta vet det.
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Jag bor i Stockholm.🙂