Pepsi har kommit hem
Supersöt! :) Ta ut det hjulet du har, tassarna kan fastna mellan gallret :( Sen så ska de inte ha Hjul förrän de är 5 månader gamla :)
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Vad söt hon är! Tänkte bara påpeka ett par saker, hoppas det är ok =) 1. Det finns ingen art som heter sibirisk dvärghamster. Det är Rysk Vinter vit dvärhamster =) Eller vet inte riktigt om det kan också kallas så, men i huvudsak heter det Rysk Vinter vit dvärghamster :) 2. Hjulet är för litet för henne ( ser det ut som ) och materialet är inte bra. Man bör ha ett Hjul med "helt" botten. Här kan du kolla olika Hjul sorter =) Är hon köpt på djuraffär? Om hon är det, så klassas hon som en Hybrid. ( = blandning mellan Campbells dvärghamster och rysk vinter vit dvärghamster ) Men jättekul du blivit med hamster, och en jättesöt tjej har du hittat! :)
Hon är ju jättefin. Men bara så att du vet så ska dvärgar enligt lagen vara två och två, om dom inte bråkat innan(om det är därför hon köptes ensam ber jag om ursäkt).
Och i det där lilla hjulet kan hon tyvärr fastna med benen mellan och bryta dem.
Posta gärna fler bilder på sötnosen.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Oj, vi skrev visst alla samma sak. Hoppas du inte känner dig pressad.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Tack för alla kommentarer. Jag ska byta Hjul och ta bort det ett tag. De i djuraffären sa att min lilla tjej ville gärna leva ensam, att hon skulle bråka med en annan hamster. Och i djuraffären stod det sibirisk dvärghamster, men det är nog sant att det är rysk vintervit. Tack för infon, tur att jag fick veta med hjulet!!
Grattis till din nya hamster, hon är jättesöt!
Vad söt hon är! Grattis.
No music, no life😀🎤
Vilken liten söt tjej du har fått tag på 🙂
Och det där hjärtat i buren va jättesnyggt!