Åh, är det en SAMLA-låda? En sån har jag till mössen.
Hur gjorde du när du skulle skära ut rektangeln i taket?
Hur gnagvänliga är dessa? det är ju mjuk plast. En gnagare kan ju ta sig ur på 5 röda sekunder.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#4 Jag vet många som har såna till sina gerbiler och de har inte klarat att gnaga sig ut trots att gerbiler är riktiga gnagardjur.
Om jag ej minns fel så har en jag placerade om satts i en sådan o den tog sig ur den. Denna hamster var väldigt gnag glad.. Och morgonen efter så fanns hon ej i lådan..
#6 Oj, hur lyckades h*n med det? :O Jag menar, det finns ju inget ställe i buren som hamstern kan börja gnaga på, bara släta väggar.
Rund kant går innåt i lådan som du ser på bilden.. Djur är smarta det vi ej tror de kan göra det kan de oftast. Man ska inte lita helt o fullt.
#9 Finns bra Hjul som står på ställning.. Ett Hjul som ser ut som en hamsterboll men denna står på ställning och de kan gå ut och in som de vill.
På Stinsens köpcentra i Häggvik/Sollentuna så säljer de dessa för ca 179:- Dyra men bra. *Ligger bredvid ICA MAXI andra sidan vägen*
Mina dvärghamstrar som har kull född 6/8 -07 har missförstått vad det hjulet är till för, de har boat i den.