(S) hamsterbur 1/26-2014
Hej! Jag säljer min hamsterbur pga av Nyköp. (nästan ny), 3 våningar Bredd: 60cm, Höjd: 42cm, Djup 32cm) 2 Hjul, hus och en transportbur Paketpris: 400kr (nypris 800kr för allt) (Kan tänkas att sälja billigt vid snabb affär! Finns i Västerås :-)
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Hur stort är det stora hjulet och transportburen? :)
Ska kolla när jag kommer hem men hjulet är så stort som det ska vara! Transportburen är stor den också :)
Vad skulle det kosta att köpa bara det? jag bor också i v-ås så det behöver inte fraktas :)
säljer du den för du precis har köpt den? :O
Funkar den för dvärghamster? Vad ska det vara för avstånd mellan horisontella galler för kinesisk dvärghamster? Vad är fallhöjden från den övre hyllan? Vad är högsta acceptabla fallhöjd för en kinesisk dvärghamster?
:-)
/Cecilia
Jag tror den är bäst för dvärghamster. Du kan flytta hyllan längre ner om du vill. Min hamster har aldrig gjort illa sig. Den är väldigt bra!:) #6 #3 säljer som paket :/
Nej va synd :( hade gärna köpt det annars :/
Vad kan du betala för bara det i så fall. Men vilk gärna få sålt buren som sagt:/
Okej men då struntar jag i det, behöver ändå inte ett Hjul förens om typ ett halvår :) men tack ändå!
Okej:)
Sänker till 300
Okej vi börjar från 100 och så får ni buda!
Så vi börjar på 100:-)