rädda hamstern
http://www.blocket.se/goteborg/Hamster_goldbrun_3_manader_51219886.htm?ca=15&w=1
någon som kan ta hand om hamstern? den kan inte bo i den lilla buren! Finns på hisingen i göteborg
Nä fy vad trångt!
Stackars hamstern!
Hoppas att någon snäll själ kan ta H*n! :(
Jag bor ju på Hisingen men kan inte behålla den tyvärr ..
Men usch :( Synd att det var så långt bort!
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Får så ont i hjärtat av sånt här. Stackar lilla hamster. Om jag hade bott i närheten hade jag inte tvekat en sekund på att köpa hamstern. Synd att man bor så långt bort. Vill nästan ringa och skälla ut säljaren.
Sandra och hamstern Memkis:)
Buren ser ut att vara en fågelbur, stackars hamster 😢
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Jag har en miniduna jag skulle kunna honom i, men inte permanent då jag bara får ha en hamster för min kille (han tycker det låter så på natten :/). Är det någon som skulle vilja köpa honom av mig inom någon månad eller så i så fall? Stackars lilla hamster.
#7 Åh snälla ta honom! Om verkligen ingen annan kan ta honom så köper jag honom av dig lite senare! Jag bor i Borlänge däremot så det är en bit bort.. Men stackaren kan inte bo sådär…
Skönt att inte bara jag fick ont i magen när jag såg annonsen på blocket… Hur kan man som vuxen tycke att det är en bra ide att låta ungens unge bo såhär?! Vore intressant att veta var dom fick tag i hamstern och hur man kan tycke det är en bra ide att ha den i den buren? Fatta hur mycke den hamstern lär gnaga på gallret!
men överlag blir man juh mörkrädd när man ser alla burar tillsalu och hur små Hjul dom har.
#8 Det är 3 h och 44 minuter från Borlänge och där jag bor (Skövde). Om jag köper honom, lovar du att ta honom då? För jag får verkligen inte ha mer än ett djur för min kille egentligen… Gör det för lillkillens skull.
Jag skrev ett mail till annonsören och frågade hurfan hon kunde sova på natten! Jag kunde inte hålla mig.Förhoppningsvis får hon en tankeställare i alla fall.Fyfan för sånahär människor!
#8 Jag skriver ett meddelande till dig
"ha ha ha"? vilken jävel…
En bild för att uttrycka mitt mående:🤮
#14 Jag veeet! Det kokar inombords.. Provar du att skriva till henne?..
Neej fy! Blir så himla ledsen ska se om jag kan prova att mejla
Live
Laugh
Love 
Hon verkar ju inte ha alla hästar i hagen!
Buren är ju lika stor som hamstern 😕
Checka in @gnagarboden på instagram 
Fyy stackars hamster,människan som säljer hamstern borde skämmas rejält 😢
#20 Jag tror inte den är såld eftersom annonsen finns kvar på blocket.
För om man skriver att den är såld borde man ju ta bort annonsen :(
#21 mejlade och frågade om den fanns kvar men hon skrev att den var såld.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#22 Åh vad bra att den va såld iallafall!
Det känns ju ändå ovisst när man inte vet om den sitter i samma Bur fortfarande eller inte :(((
Buren ser ju ut att va lika stor som en transportbur! Stackars hamster! Hur kan hon ändå skriva "ha ha ha". Det är ju djurplågeri om hon har den där i hela tiden! Stackars liten!
Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com
#25 Min mamma gick förbi mig när jag satt vid datorn, hon hade fågel när hon var liten så hon kände igen den: Det är en transportbur för fåglar!!
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Den är ju borttagen nu så den är förmodligen såld. Hoppas den kom till en bättre ägare :( <3
Hur kan man göra så mot ett djur?!
Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com
Som ni vet är det inte tillåtet att länka till blocket annonser! Därför stänger jag tråden, vill ni fortsätta diskutera får ni använda PM. Tack för er förståelse :)
MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.
Medarbetare på hamster.ifokus.se