(S) HAMSTERSAKER
Säljer en del saker till hamster.
Bur + tillbehör= 500 kr elr bud. Sakerna kan köpas enskilt.
Bor i Kungälv ( Göteborg ), så det lättaste är att man kan kommer hit och hämtar buren, men med småsakerna kan vi mötas någonstans om så önskas.
Tycker att det är en toppenbur som har det mesta som man kan önska sig. egengjorda lock. Buren är ungefär som ett stort akvarium, så det är ju lite svårt att göra rent och att flytta på. annars är jag väldigt nöjd med buren. den har små bitmärken (bla. där spotlighten skulle sitta) men annars i toppenskick.
Tillbehören är i bra skick allihopa.
om ni har frågor är det bara att kommentera ;)
Det där lilla loket i den högra delen av buren (ungefär i mitten) vad skulle det kosta med frakt? 🙂 Givetvis skulle jag stå för frakten om du skulle vara intresserad av att skicka!
Vad har du för tillbehör :)?
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#1 Var bor du? vet inte riktigt vad frakt skulle kosta, har inte så bra koll på det;)
#2 Har 2 burar till, en stor dunabur och en gallerbur. Tillbehören jag har är dom på bilden :)
Skulle verkligen vilja ha en av burarna :/… Bor i Stockholm.
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#4 hmm då blir det nog lite svårt :/
Gallerburen har 2 våningar men är ganska liten. Dunan tror jag heter Gabber (?). kan ta kort på dom imorgon om någon vill :)
#3 Jag bor i Östergötland så är en bit från dig😛
Vet du vad den väger kan jag hjälpa dig att kolla; sålde tonvis på tradera förra året så har fått in snitsen på frakt🙂
Har du matskålar?
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#7 kan väga ikväll:) #8 har en matskål
Oj den skickades #8 men det skulle vara har en matskola i keramik och några i plast.
Hur gjorde du gallerlocket? 🤔 Jag ska också köpa en sån Bur men fattar inte hur man gör. (Bor i Stockholm, annars hade jag gärna köpt det av dig istället…
Är det papova fritt
Åh jag har verkligen ingen plats men hade på gärna velat! Den stora glasburen. Vore helt perfekt till min lilla snuttis
Anna och taxen Max
#9 - #10 Vad tar du för matskålarna?
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#7 det vägde ca 2 hg :).
#11 hade först bara "glashyllorna" som man fick med som lock, men han kunde flytta på dom så jag gjorde dom här. jag hade iaf en bred skiva som jag sågade hål i så att det blev som en ram och häftade fast galler på. mätte först hur brett och lång buren var så att det blev helt rätt. lätt att göra :)
#12 Har aldrig haft papova här hemma så ja.
#13 Ja, mina älskade det :)
#14 kan ta kort på dom imon så kan du välja vilka du vill ha, men kanske typ 20-30 kr för alla ? :)
#15 Okej, Ta kort så får i se :)
Tack!
Är locket delat på två delar, eller? Hur stort är det? Kan man inte skicka det till Stockholm på något sätt… ;o !
#18-#19 Ja det är två-delat, kan ta kort närmare när jag kommer hem och mäta 😉
okej toppen 🙂
#21 förlåt att jag inte har svarat, internet krånglade :/ ett lock är 78 cm :) #7 vet du frakten än?:)
.
#24 var bor du? ska kolla upp det :)
Intresserad av söta hus :)
Arvika/Värmland :)
Vad har du kvar för tillbehör? Bor oxå i Kungälv :) tänkte på trähuset, träröret eller vad man ska säga. Och ev annat.
#26 har inte så mycket hus, dom på bilden är det :))
#27 fixar i veckan :) vad exakt är du intresserad av? :)
#28 inget är sålt än, men finns intresserade:) ska kolla vad frakt och sådant går på, och vad som är kvar sen :)
Ok det blir bra :)