Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 8601 ggr
Krikke
0

Vart har ni era burar?

Hittade en sån här tråd på Gerbiler.Ifokus :)

Publicera gärna bild på var ni har burarna :)

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Krikke
0

Ska försöka fixa foto på mina placeringar :)

/ Krikke

Milka
0

Zozzo bor på golvet i mitt rum och Baltasar på ett litet bord i syrrans :P

dreamiz
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På denna bilden är bara en av burarna till en hamster, i resten är det andra djur. Nu har jag två hamsterburar.
Råttorna är i köket, annars är alla djur i "djurrummet".

Sara87
0

Jag har mina burar på mitt rum. Precis när man kommer in genom dörren. För att de inte ska bli så störda av att vi går förbi så har jag ett skynke för Astrids Bur å så lägger jag över en handduk på Mirellas Bur när hon sover. (inte över hela buren självklart, hon måste ju få luft :) ).

mocchino
0

Jag har mina hamstrar i förrådet.. :P Låter hemskt men det är ett litet rum som igentligen ska vara klädrum men jag har det som hamsterrum.. Jätte bra.. :D Har bild men sitter vid fel dator.. :P

// Nathalie

[Angel88]
0

min hamster står på mitt stora nattus bord, så jag kan se min lilla sötnos när jag vaknar, där triva hon jätte bra

Krikke
0

#5 ok länktar tills bild :)

/ Krikke

Nicolina
0

Mina bor i vardagsrummet = )  Övriga familjen, speciellt mamma är väl inte överlyckliga över att ha för tillfället 8 burar där….
Men vi ska nu i veckorna göra i ordning extrarummet på bottenvången och ställa in alla hyllor där så ska de små älsklingarna få flytta in i eget rum!

Men just nu ser det ut såhär!

Nicolina
0

Och två burar till!

[Angel88]
0

Nikolina va många hamstrar du har.. det måste vara rena himmel riket… :)

Nicolina
0

#10 Haha!! Javisst är det himmelriket = ) Men det är mycket jobb också varje dag, 1-2 timmar minst tar det…. och dessutom ska det bli ett gäng bebbar snart igen och då blir det jobb jag lovar!

Men visst är det kul!!

[Angel88]
0

jo det vet jag att det är, med det är det ju värt. själlv får jag bara ha en kanin, två dansmöss ochen gulldisdå och enunderlatsom är familjens, sedan har ja halvt om halvt en katt oxå efter som denär min pojkväns… :) ska kanske skaffa häst om ja får ett jobb snart.. vill apsolut a det…

Jenka30
0

Jag har en Bur i min äldstas sons rum, två burar i den andra sonens rum och en Bur i mitt rum Räcka ut tungan

Krikke
0

#8 och #9 Du har möblerat om lite sen den senaste bilden jag såg på dina hyllor :P

/ Krikke

Nicolina
0

#14 Japp det har jag! Och nu är än en gång ommöblerat då det är några som bytt Bur och jag har bytt lite burplaster! Bilderna är ganska gammla egentligen men de nyaste jag har!

Krikke
0

#15 haha okej! :)

/ Krikke

Muszimba
0

Jag har 1 Bur i sovrummet pga det är en liten sjukling i den buren och jag vill ha lite mer koll på den, visssserligen en mus men ändå

Dior_94
0

#8 jag har oxå en sån Bur till min hamster.men jag vet inte vad jag ska ha för Hjul har ett ganska dåligt nu det funkar men jag skulle vilja ha ett bättre.vad har du för några Hjul till dina hamstrar?

Nicolina
0

#18 Jag har inte Hjul till alla mina hamstrar utan bara ett par stycken! Jag gillar de Hjul som är i olika modeller av plast bäst, inte stålhjul! Har visseligen ett Hjul av stål men det är ordentligt med papp runtom så att hamstern inte kan falla igenom när den springer och skada sig. Har även ett boll-hjul som jag tycket är mycket bra för de hamstrar som är lite mindre.

Tyvärr har jag inga namn på de Hjul jag har, men du ser ju på fotot vilka modeller det är iof.

Dior_94
0

#19 okej ska titta :D

Dior_94
0

#19 jag köpte ett boll Hjul det var jätte bra men sen gick det sönder :S jag vill ha ett sånt där lila/gult Hjul det verkar bra! :D

Nicolina
0

#21 Jo Boll-Hjulen är tyvärr ganska ömtåliga….
Det lila/gula hjulet är blå/gult och det har jag hittat på Bromma Zoo förut, vet dock inte ifall det finns kvar där och har heller inte sett dem någonannanstans!

[Mariaxx]
0

Jag har mina hamstrar i ett eget rum. Dom fick klädkammaren som ändå stod tomt. Dom har det mysigt där och har nu på sommaren en fläkt påslagen hela tiden.

Jag hoppas på att kunna ge dom nyrenoverat i det rummet eller om vi snart flyttar till hus så ska vi ge dom ett riktigt rum. Hihi. Sambon är glad så länge hamstrarna inte tar över vårat öppna utrymme så som vardagsrum eller kök. Har man inget val så är en sån hylla du har jättebra Nicolina.

Såg att du med hade märkt burarna med namn. Har med etiketter på mina hamterburar. Mera personligt då.

Kram!

Nicolina
0

#23 Ja det är jättepraktiskt att ha burarna i hyllor! Mycket enklare och ser dessutom snyggare ut! Och visst blir det mer personligt om mna märker burarna med deras namn, det håller jag med om! Ser även här lite trvligare ut tycker jag, ungefär som i stallet där alla hästar har sin egen namnskylt = )

Nu har jag stökat både idag och igår och flyttat ner alla hamstrar i gästrummet! Bara Bell som bor kvar uppe i vardagsrummet, ska ju snart para henne och vill då ha henne uppe hos mig även sen när ungarna kommer!

Men nu ser det iaf ut såhär istället!

Nicolina
0

Och här är mat & leksakshyllan!

Sara87
0

#24/#25 Tjusigt :)

Nicolina
0

#26 Tack så mycket = )

Sara87
0

Här har jag mina burar. Eller nja, inte riktigt. Där katten sitter brukar den vita buren numera stå å den blå buren står överst. :D

Krikke
0

Fina lösningar allihop :)

/ Krikke

Mkarlsson
0

jag har min hamster i badrummet , det funkar eftersom att det inte finns drag, har en behaglig luftfuktighet och bra temperatur :), när tvättmaskin är på så brukar jag flytta ut buren till hallen :Phar ingn bild på denna dator "/

AusaBausa
0

har våra i hallen uppe mellan killarnas rum! Har två marsvinsburar o 1 dvärghamsterbur. Tyvärr inga bilder. De står på golvet. Har vi mkt folk hemma så sätter jag in dem i badrummet för att de ska få lite lugn o ro…

amand
0

putt :D

Krikke
0

putt :D

/ Krikke

Krikke
0

ska försöka fixa bilder på mina platser nån dag :)

/ Krikke

beccan92
0

Ofelias Bur står i mitt rum under dagen (på bilden)  men på nätterna står hon i badrummet eller på vinden.

Chachaa
0

Cola bor på ett litet bord i mit rum!!

KvirrZ
0

Jag har ingen hamster längre men kan lägga in en bild där jag har mina burar åt kaninerna och marsvinen. De står i tv-rummet :) Har precis fixat i burarna så det är lite stökigt ^^(A)

- Mvh Emma

mocchino
0

Med lilla sötnosen Isaac där i ena buren.. :)

// Nathalie

KvirrZ
0

#38 Självklart :)

- Mvh Emma

Nadja_Filur
0

min hamster bor i mitt rum under skrivbordet men jag brukar bära ut buren till vardagsrummet på natten. har tyvärr ingen bildLedsen

Denna kommentar har tagits bort.
Ebba-A
1

#18, Jag hittade ett jättebra Hjul på Skärholmen Zoo, Stockholm. Ett järhjul men istället för ekrar är det med smååå rutor. Se bild

Värd på Choklad iFokus

Milka
0

Kan de inte lyckas fastna om hamster skulle få en för lång klo eller så då? :/

Hampus07
0

Vi har våran Hampus i bokhyllan som står i vardagsrummet…

Ebba-A
0

#44 jag har inget Hjul nu pga av dräktighet:)

Värd på Choklad iFokus

Gummiankan
0

Haha… Jag har ingen hamster, men jag vet vart buren kommer stå om/när vi skaffar en. Vi har en träbänk i vardagsrummet (hemmabygge av sambons morfar, riktigt mästerverk) som det står två akvarium på, bredvid dem skulle en Bur i med längden 60 cm kunna stå :) Så det blir där när/om vi skaffar en liten kabrat..

Sara87
0

-putt-

Krikke
0

ska leta upp kabeln så laddar jag in :)

/ Krikke

Krikke
0

så här står mina burar just nu ska förmodligen köpa en hylla.

/ Krikke

Sara87
0

Puttar upp litegrann :)

Nadja_Filur
0

putteliputt

[PixelMollan]
0

Här bor mina :P

malins_hamstrar
0

Jag har alla hamstrar i mitt rum, hehe, ibland får man sömnlösa nätter, speciellt om någon hamster har ungar. Men resterande i familjen är ju inte så jätteglada åt hamstrarna så just nu bor de i mitt rum, och om jag har dem på undervåningen som jag ibland har på sommaren när det är för varmt här uppe känns det som om de inte får lika mycket tillsyn. Alla hamstrar bor i bokhyllan i varsin duna Bur. Och en hamster har en jätte stor gallerbur som man fick med en 50cm hög ställning till, så han bor inte i bokhyllan.

KvirrZ
1

Nu ser det ut såhär där jag har mina djur, de har fått flytta upp i mitt rum :)
(har ingen hamster)

- Mvh Emma

Idaz
0

#22 Jag köper nästan allt till min hamster på Bromma zoo och de blå-gula hjulen finns kvar.

Sara87
0

Putteliputt :)

gulzebra
0

Har min i mitt sovrum, den gula buren.
I den gröna bor det en mus, under de bor en GP-hona, under henne bor en GP-hane och i voljären till höger bor en till GP-hona.
Bilden är dock lite missvisande för nu finns en petbox med afrikanska jättelandsnäckor ovanpå hamsterburen också :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

hidianan
0

putt

gulzebra
0

Har möblerat om, så här hamnade buren nu (ovanpå voljären,  vänster sida).

Blir nog ommöblering snart igen, det blev skitdåligt nu…

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ebba-A
0

Min hamster Rexa står på mitt sängbord och Lusen och Loppa på min brorsas fd. databord och Diddi står på min systers skrivbpord :)

Värd på Choklad iFokus

Sara87
0

-putt-

Sara87
0

putt.

Hellie
0

Jag har placerat buren i vår klädkammare. Det enda stället i lägenheten som inte är utsatt för drag när ytterdörren står öppen. Men på kvällarna brukar Tussen vara i hans playmobil-borg som står i vardagsrummet. För visst finns det inga rekomendationer att buren måste stå i ett stort rum?

_BeBe_
0

Alla våra 4 burar är placerade i vårat gigantiska data-plugg-bara-vara-rum *ler* Assar och Ruben står högst uppe på våra databord -------->

Ignorera avsaknaden av taklister, vi har nyligt slagit ut en vägg och tapetserat om och har helt enkelt inte fått upp de nya listerna riktigt ännu *ler*

_BeBe_
0

Alfred och Milo står alldeles brevid mitt databord på ett litet IKEA Lackbord :)

------->

MikaTela
0

Jag bor i en etta så mina bor i samma rum som jag alltid håller till.

Har en burhörna med marsvinen och så min dvärgis. :)

Det är den gula som är dvärgisens sen bor grisarna över honom. :)

Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se

Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!

Blogg: http://mikatela.blogspot.com

Anne-Hedvig
1

Caroline bor i et stort Bur midt på kjøkkengulvet.

MikaTela
0

#68 - hur har du gjort med gallret? :)

Tänkte egentligen skaffa ny Bur till min dvärgis så småningom men vill ha ny till marsvinen med och vore smidigt om man kan ge honom deras och dom får en ny istället. ;)

Anne-Hedvig
0

#69 - Det er et kaninbur 120x60 som er kledd med voliere-netting. Nettingen er surret fast med ståltråd. I taket er det pleksiglass på innsiden, slik at Caroline ikke kan klare å klatre og dermed risikere å falle ned. Pleksiglasset er festet med skruer.

MikaTela
0

#70 - tack. :) Det låter som det kan vara en bra lösning så alla djuren får större. :)

Anne-Hedvig
0

Hei, send meg en PM med din epost-adresse om du vil ha nærmere beskrivelse og bilder på hvordan buret ble laget.

Sara87
0

Här har jag mina. Mirre i den vita, Astrid i den blå å Glammy i den rosa.

Sara87
0

putt

gulzebra
0

Har flyttat efter att jag skrev förra inlägget…
Numera har jag mina hamstrar (och möss) i en lagerhylla, med undantag för två som står en bit ifrån. Bor i en etta så hyllan står helt enkelt i rummet. Finns dock lite funderingar på att flytta ut den i hallen…

Imasy
0

Mina djur står i djur hörnan i vardags rummet och trängs med ett golv till tak träd. Letar efter lagerhyllor att få nån ordning med, för nu ser det ut som hajkon-tajkon ;)

Linda3046
0

Mina hamstrar står i hallen, fast på natten får de stå i badrummet eller köket för annars kan inte jag sova XD Måste ha två dörrar mellan mig och hamstrarna..

[Popcorni]
0

Mina djur är i mitt rum.Så det är en hel del djur inne hos mig.:)

Ham-Madam
0

har de flesta i köket.

några i hallen å nån i vardagsrummet.

planerna är att även de i hallen å v-rum ska in i köket.

SaraA
0

Mina två bor i vardagsrummet, blir bäst och tystast så när jag skall sova.. Vill egentligen ha dom i sovrummet men då hade jag nog inte fått sova 1 minut..

Sara1974
0

Jag har Birgitta med bebbar i tvättstugan (tvättstuga/skötrum/plantskola =)) och Nicole i matrummet. Blir det fler hamstrar här så kommer de nog placeras på hyllor i tvättstugan och kanske nån enstaka i äldsta dotterns rum.

Noomie
1

mina bor i köket :)

har ett hyllsystem som tar lite utrumme men ger tillräckligt för hamster …sen har ju dom jättefina lekutrummen ( ni har ju sett akvariet )

kram Noomie

ena väggen

Noomie
0

och andra

Sara1974
0

# 83 var har du köpt den ställningen och backarna, är det Ikeas Antonio? Ser jättebra ut!

Noomie
0

Jupp det är Ikeas antonio..rekomenderar dem helt klart ..Skrattande

MickiRosa
0

våra står i köket, ska köpa finare hyllor sen med detta funkar så länge. vi hade dom i vardagsrummet förut, men då kunde vi inte kolla på film för dom lät så mycket

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

[PixelMollan]
0

Jag har gjort om ett förråd till djurrum nu. Det är inte helt klart än och det ska komma smidigare burar till hamstrarna (väntar på att djuraffären här nere ska renoveras, vilket blir snart), marsvinen ska det byggas stora hagar till på golvet av typ kompostgaller så man slipper dom små 120burarna.

Jag hoppas att de blir bra ^^

Noomie
0

Ni har det jättefint båda 2  :)

kram Noomie

Bulba
0

jaa, mina hamstrar bor i mitt rum. Burarna är stora så dom tar mycket plats men jag överlever Tungan ute

ena bursidan. Här bor Laban och Milla från Mollys kull

Bulba
0

och sen har vi Molly också Flört fast hon har flyttat till andra sidan rummet nu Tungan ute

Achatina
0

Marsvinen bor i garaget som endast används för dem och där bor även katterna, fast inte i Bur då x)

Hamstrarna bor just nu; 1 under mitt skrivbord fast bara provisoriskt. 3 intill min garderob i mitt sovrum. 2 i mitt innersta rum som endat används som förvaring och djurrum.

UlrikaD
0

Mina hamstrar bor tillsammans med ett gäng chinchillor i ett eget rum. I och med att jag har både katter och illrar också så är den dörren alltid stängd. Chillaburarna täcker 3 av väggarna. 6 burar per vardera långsida och 4 burar på kortsidan, de står ovanpå varandra två och två. Alla chillaburar är 90x60x100cm stora och ser ut så här när de är obebodda.Skrattande

Hamzter95
0

Jag har i mitt rum :)
Kan kanske lägga in en bild senare

Mikis75
2

Vi har nästan alla burar i vardagsrummet…

Här bor för tillfället; Snögubben, Amor, Lilla Hjärtat, Darling och längst ner Herr Nilsson och Lilla Gubben.

Mikis75
1

Nykomlingen Shere Khan bor i köket än så länge, men han ska snart få en större Bur i vardagsrummet.

Mikis75
1

Alexandra och bebisarna bor i en SAMLA-låda i mitt sovrum.

UlrikaD
3

Skulle ju naturligtvis lägga in en bild på hamsterburarna också men iFokus fick spel så det gick inte.

Hamstrarna bor på sista väggen under fönstret. Och idag har jag varit och köpt två till antonius-systerm så lådorna som står ovanpå kommer bort. Sen ska jag nog flytta in allihopa i arbetsrummet istället där det är bättre plats. Och andra chillor att leka med istället.Flört

Sara87
0

#98 Hur stort bor du egentligen som har plats med så mycket djur? Bara en nyfiken fråga ^^

UlrikaD
1

Jag bor i 3 rum och kök på 83kvm2.

Chillor och hamstrar bor i sovrummet, ett annat gäng med chillor bor i arbetsrummet. Illrarna har tillgång till vardagsrum, hall, badrum, toalett och köket, INTE sovrum och arbetsrum Katterna får gå överallt, men INTE sovrummet där hamstrarna är. Jag försöker tränga mig in litegrann där jag får plats.Skrattande

Sara87
0

#100 hihi, låter trångt värre, men rätt mysigt :)

Anett Lindbom
0

Jag har mina möss & fåglar i ett eget rum, i morgon blir det även en hamster(eller flera) dit in. I övriga lägenheten(en 3:a) har jag en hund, 2 katter & en 19 år gammal son och så jag då. Just nu har jag ingen bild på hur det ser ut där inne i mitt djurrum..

aliciia
0

Upp :D

Anett Lindbom
0

Så här ser det ut hos mina 2 hamstrar, dom bor i minidunorna på översta hyllan, dom andra burarna som står på den nedre hyllan är tomma..

Anett Lindbom
0

På motsatta väggen har jag mina möss, dom har två burar & en lekhylla till sitt förfogande.

Det är rätt så skitigt där inne i rummet just nu, jag har både fåglarna & mössen ute om dagarna så det blir lortigt rätt så snabbt..

MangoPeperoniOwner
0

Mango står på golvet bakom min säng. Och Peperoni står på ett litet bord bredvid min säng. Men på kvällarna bor dom i badrummet för annars får matte ingen sömn ;)

aliciia
0

Puttar upp denna tråden :D

bblomquist
0

i mitt sovrum, :P har ingen bild för tillfället, kommer..

MangoPeperoniOwner
0

Nu har jag ändrat om :) Mango står på nattduksbordet, Peperoni i bokhyllan. Och Lynnette på golvet där Mango stod :)

Royalz
0

Mina är inne i en garderob :)

nonisaga
0

jag har alla i mitt rum :)

[Hamster95]
0

Totte bor under min Loftsäng

Anfa
0

Evert och jag är rumskamrater i mitt rum! Men han GNAGER på gallretn på nätterna så han brukar få sova utanförmitt rum

Gasoline
0

^Åhh, jag ska lägga in en bild på min Bur när jag får hem min hamster =)

smiff
0

Tindra står lite överallt just nu  mitt rum.. Tussi står i köket på köksbänken^^ Och lilla sniff står bredvid min dator på golvet i sin mega bur… Min pappa har gjort den själv..

Det går bra att ha alla i mitt rum men då måste alla Hjul vara oljade så de inte gnisslar XD

En kväll kunde jag inte somna och klockan blev 0.00 och när klockan blivit 0.40 somnade jag.. Sen börjar Sniff springa i sitt gnisslande Hjul! Och då var klockan 0.45 så jag blev så förbannad så jag slet upp locket på buren i tog hjulet för henne shit vad förvånad hon blev! sen så la jag det uppochner i buren sen gick jag och la mej. Det är det värsta jag vet! Bli väckt på natten av den där lilla skiten som springer i sitt förbannade Hjul om nätterna xD Men hon är vaken på dagarna nu faktiskt =)

[GeeGee]
0

Totte bor i vardagsrummet.

Tycker det är bra för då blir han van att höra ljud och så men vi är ju inte så vilda att han störs =D

Ebba-A
0

Mina bor i sovrummet, Klown och Keyla på skrivbrdet och Rexa på sängbordet.  Diddi står i lillbrors rum.

Värd på Choklad iFokus

Adina
0

Ringo bor oftast inne hos mig, men nu står han lixom "innan" trappan, på ovanvåningen. Men han får snart flytta in hos mig igen :)

Bulba
5

Här står mina sötnosar i ett kryp-in

MartaEvelina
1

jag har min hamster i köket för jag kan inte sova om näterna om hamstern är i mitt rumxD

Raja
0

Jag har ett djurrum där alla djuren utom katterna bor. Hamstrarna bor i antoniussystem förutom två robbar som bor i petbox och en guld som bor i gallerbur. Ska försöka fixa nån bild.

Saraah-s
0

jag har honorna i en stor garderob och hanarna har jag i vardagsrummet då dom inte trivs tillsammans :)

http://www.scattred.snabber.se

raudur
0

Jag har mina två hamstrar i mitt rum,ett akvarium och en dunabur,funkar super :P

Emmipigs
0

#83 Snygg lösning!!

#87 Vart fic du hyllan ifrån?? Snyggt!! Skicka mig ett PM!!

#93 Rymmer dom inte om du inte har nät över?
hur höga är kanterna på plastlådorna?? Skicka mig ett PM.

Zaphix
0

Såhär bor mina gerbiler och hamstern. Bor i en etta, så de är i samma rum som vi sover i. Jobbigt på natten, men tycker det är lite äckligt att ha de i köket så de får stå där de står.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

zazzmi
0

På golvet

Loviss
0

Piggis Bur står på en byrå i köket! :) har ej bild

razina
0

Marsvinen står i köket (2 bokhylleburar och 1 gallerbur), mössen står i datarummet (samlalåda) och hamstern står i sovrummet (maxiduna).

Wilse18
0

Några på mitt rum och några i källaren :D

nina456
0

jag har mina hamsterburar i mitt rumm på hylla

Charlie2006
0

Har min marsvinbur på golvet när man kommer in och gjort en mellanväg brevid sängen så har mina 3 hamsterburar på ena sidan sängen på andra sidan och marsvinen brevid sängen ;). Ska kanske fixa ett extrarum här hemma som djuren och deras alla saker ska vara i också så att inte katterna kommer och stör dom, specielt nu när det är hamsterungar om ca 2 veckor :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Rebornbabyn
0

Puttar*, då vi kanske har renoverat lite :)

Edit: Jag skapar en ny tråd för denna tråden är så lång nu =)

Denna tråden kan låsas. Tack!

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Frosstis
0

#132 tråden låses inte om den inte är full eller om det blivit missförstånd/spårat ut ;)

Rebornbabyn
0

#133 Aha. Då fortsätter vi här då!

Filippaa
0

Putt! ;)

Följ mig på instagram, filippaaohlsson Blomma

Frosstis
1

Bredvid mitt skrivbord

Cafesinner
2

Mina tjockisar står mittemot min säng så jag alltid kan kika på dem. De är väldigt sociala så det passar perfekt ^_^

[evilewa]
0

Mina bor i eget rum…

natha-mjau
1

såhär ser det ut just nu :)

Update: såg precis att det stod vart* haha får återkomma med en ny bild. har min i mitt rum iaf på ett ikea bord :)

[etsan]
0

I köket, för där är jag mest och ser de mycket :)

Bella_Bus
0

Putt*
Någon som kan tipsa om någon bra billig hylla?:) (helst plats förr 4 burar)

Rebornbabyn
5

Här har jag min hamsterhörna:

MaaariaS
1

Mina två bor i vardagsrummet 🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

ebbamedruby
0

på golvet bredvid garderoben framför ett oanvändbart element :)

Rebornbabyn
0

Putt*

[etsan]
1

Nu har jag flyttat burarna till mitt rum! (Två är tyvär fortfarande tomma) Bilden är på när jag bara hade föyttat upp samlalådan. Edit: Jag dricker INTE öl, jag fick bara en tom kartong på affären som jag använder som lekplats och förvaring just nu xD

Rebornbabyn
0

Putt*

Rebornbabyn
0

Puttar* Jag ska lägga ut en ny bild snart för jag har ändrat om lite :-)

panini
0

*tass* måste komma ihåg att lägga upp bilder här! ;)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.