trött
Min svarta guldhamster verkar as trött hon ligger hela dagarna och sover. Hon har bott här i en vecka idag och hon har bara varit ute små stunder på dagen för att sträcka på sig typ. Jag har inte heller lagt märke till att hon har ätit och druckit så mycket. Vad ska jag göra??? Hon ser ju inte ut att vara sjuk de små sekunder hon är ute ur boet. (hon springer in direkt när någon kommer fram till buren och hälsa på henne)
Hamstrar är ju nattdjur, hon vaknar väl på natten ? 😉
Medarbetare på Vegetariskt Ifokus
Har inte märkt så mycket aktivitet hennes Bur ser nästan orörd ut :/ visst är hon framme ibland men bara en kort stund utan att direkt aktivera sig och ändå har jag massa leksaker till henne. Och jag kan ju inte tvinga ut henne ur boet för att sedan tvinga henne att aktivera sig eller vad tror du? tack för svar :)
Har hon Hjul? har hon sandbad? du får försöka kolla om hon är ute nåt på natten :)
Medarbetare på Vegetariskt Ifokus
Hur gammal är hamstern? 🙂
4 månader typ
#6 Okej, tänkte för om den var yngre så kan det vara att den är trött för att den är ung om man säger så men det kan också vara att det börjar bli kallare nu. Min hamster sover mer nu också
Alla hamstrar har ju olika personligheter, din hamster är kanske bara lite lat av sig? :)
Min hamsterhane är en riktig latskit! Han sover mer eller mindre varje gång jag är där och kikar till honom. Däremot så brukar jag väcka upp honom och ta ut han en sväng, då brukar han piggna till och så är det full rulle ;)
Min hane är 9 månader (:
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Idag avlivades hon pgr antagligen någon form av hjärnblödning /stroke. Mår lite dåligt nu över det och tänker inte svara på frågor ang detta :(. Vila i frid hjärta Bella
Vila i frid sötaste pälsboll! Kramar till dig! Det är inte alltid lätt att förstå att djuren är sjuka. Fick hon en stroke hade du inte kunnat gjort mer för henne. Så tråkigt när de blir sjuka och speciellt när hon var så ung