Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 2462 ggr
june96
0

måste sälja :(

Hej alla! 

Jag säljer tyvär min guldhamster :( Har inte tid och inte råd. :( Är ledsen över detta… :( Jag vill ha 400 kr för sovhus, Bur, Hjul, klätterställning, mat, springboll, leksaker, Bur och hamster. 

Finns i örebro! 

Tacksam för snabba svar!

Olivia8383
0

Hona eller hane?? Samtavla? Uppfödare eller djuraffär? Färg? Hårlag? :)

Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com

june96
0

Det är en hane som är född den 24 december 2012!   Han är köpt i en djur affär. Har dock ingen stamtavla… Men han är frisk för övrigt. Han är en vit guldhamster. Och ganska fluffig

Olivia8383
0

Okej! Jag kan tyvärr inte ta honom då jag vill ha stamtavla och icke djuraffär hamstrar här hemma… :/

Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com

june96
0

okej. :(

june96
0

Snälla någon som vill köpa :(

june96
0

Nu har jag stam tavla!

june96
0

Det var till min förra hamster :(…   Han är helt frisk! Han köptes i en djuraffär. Hans föräldrar är guldhamstrar! behöver sälja han!! annars får jag avliva han. har ej råd att ha han :(

linn8
1

Ååå hoppas att han får ett bra hem snart! Kan nog inte köpa honom, mina föräldrar vill inte ha fler djur. Håller tummar och tassar!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

june96
0

Tack.. Han är mitt allt! Vill inte sälja, men har inget annat val :(

ebbamedruby
2

hoppas verkligen inte du avlivar honom.

june96
0

Öm absolut ingen vill köpa han så ska jag behålla honom. men har ej råd eller tid :( Kan sälja för 300 kr allt!

Fiona1234
0

Om det är så akut att få iväg han och även säger att du ev kanske måste aviliva honom, då får du nästan skänka bort honom, då han är från djuraffär och allt… :/

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

june96
1

Jag vill inte ge bort han! Han är mitt allt!! Vill ingen ha han så behåller jag han och får ta mig råd till det.

Anna4077
9

#13 först till du sälja honom pga tidbrist och ekonomiska skäl. Sedan avliva honom om ingen vill köpa honom för du inte har råd. Sen är han ditt och du har verken tid eller råd. Nästan 3 timmar senare kan du ta dig råd och behålla honom om ingen vill ha honom. Känns som du behöver tänka igenom hur du vill ha det. Om han har en stamtavla eller inte, vad du vill ha för honom och om du vill ha kvar honom och varför du vill omplacera honom om du beslutar dig för det. Jag menar är det ekonomiska skäl så är det väl inte mega akut? En hamster kostar ju inte mega mycket i drift kostnader. Sedan för att lättare få honom såld kan det vara bra med mer info. Bilder, vart han kommer ifrån, ev stamtavla, personlighet och sånt Lycka till med allt!

Anna och taxen Max

Fiona1234
0

#13 Ville inte låta arg, bara undrade lite :).

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Hamsterlycka
0

Håller verkligen med #14. Och att hota med avlivning är inte okej känner jag. Är han frisk och mår bra finns det ingen anledning till att den ska behöva dö. Finns ALLTID en annan lösning. Fråga nån kompis, på djuraffären eller liknande om dom kan ta det. Men nu verkar det ju löst sig eftersom du skrev nu att du får ta dig råd… är han nu ditt allt som du skriver så är väl avlivning inget alternativ alls? Väldigt konstigt.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

june96
0

Ni missuppfattar hela grejen! måste alla bara kranka ner på mig?!?  Tycker ni att jag ska gå ur hamster iFokus?

Anna4077
5

#17 ingen som klankar ner på dig men du hotar med en hamsters liv. Då får du förvänta dig råd om hur du kan lösa det. Jag vill bara att du ska tänka igenom allt. Känns som det var skrivet i hast eller att du var upprörd när du skrev. Tänk igenom allt och skriv en ny annons. Jag kan hjälpa dig via pm med det om du vill.

Anna och taxen Max

june96
1

Tack. ja.. jag var upprörd när jag skrev. det är klart att jag aldrig skulle avliva honom. han är mitt allt!

Anonym
5

#19 Håller med Anna4077. Skriv en ny igenomtänkt annons - så ökar chansen att du får någon köpare. :)

En bra och lockande rubrik - t.ex. "(S) Hamster hane säljes"

Ta några foton, både på hamstern och på tillbehören.

Förklara varför du behöver sälja den.

Berätta priset.

Övriga saker om den.

Vill inte låta arg, utan bara några tips! 🙂

Rebornbabyn
0