Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 5251 ggr
cookiedough101
3

Större bur :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Min hamster bor just nu i en mini duna, han är ju trots allt bara en bebis. Men när han blir äldre så tycker jag att hamstern ska ha en större Bur. Då hittade jag Duna fun large. Nu vill jag verkligen ha den! Men vet ni någon hemsida som säljer Duna Fun Large? Kan ni snälla länka det i kommentarerna? Skulle bli jätteglad! Eller har ni någon själv? Som är till salu? Skriv det också då! Tack på förhand! ;) P.S om ni har/ har haft Duna fun, isf är den bra? Eller vad är dåligt?

Hamsterlycka
2

Jag har en sådan här hemma fast en orange. :) Tyvärr bytte jag till samla då alla mina började bita på den lilla biten galler. :(

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Rebornbabyn
1

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

DenLillaTofflan
0

Jag hade en sådan fast orange. Jag tycker inte den är bra, klämmorna till locket gick sönder, plasten sprack, den är svår att städa och den är inte så stor som den ser ut att vara enligt mig 🙂 Jag kände att jag inte riktigt fick plats med stora saker som Hjul och så så jag satte ihop den med en liten samla. 😛

Fiona1234
0

#1 Använder du den inte :)? Du ska inte sälja den? Om du skulle vilja sälja den så är jag Intressead :)!

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

cookiedough101
1

#1 jag är också intresserad. 

😉

Fiona1234
1

#5 Jag var först ;)! Haha skojade bara :)!

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Hamsterlycka
1

Ja, kan tänka mig sälja den. Vet dock inte riktigt hurdant skick den är i och vilket pris jag ska sätta så ska kolla det först. :) Well, den av er som kan komma hit till Umeå och hämta buren får den. :)

jossa5
1

#7 När du kollat och bestämt pris, tala gärna om, för jag har ev folk i Umeå som kan hämta. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Hamsterlycka
1

#8 Absolut!

cookiedough101
1

#6 Lol ;)

Jenna_Nord
0

Kolla blocket, dom där säljs det myycket av. Och oftast för 300-500kr. Men då i blå eller orange.

Mvh Jenna