Svara snabbt!
#1 jag brukar ta ut det om han använder för mycket. Men han tar det ganska lungt med springandet och gör det inte så ofta. #2
#3 vad bra! P.S jag behåller buren o anväder samlan som "hage" ;)
Om jag var du så skulle jag 1. Ta ut hjulet 2. Så skulle jag inte byta Bur först om kanske några veckor/månad för din hamster borde få chans att bo in sig ordentligt innan han måste byta igen, annars kan han bli ganska stressad.
Men om ett tag så skulle jag om jag var du byta till samla, liksom the bigger the better.
Och jag skrev bara han för att du inte skrev vilket kön din hamster hade. 🙂
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
#6 är en kille ;) men tack för tipsen # ok det ska jag
Hälsningar mig, Brownie och Ville 
#9 Den är 20 cm ;) Men har bestämt för att ta ut det. Men hur stora måste tefaten vara för Guldis? På Arken Zoo säljer de 17 cm och. 30 cm. Tycker att 30 cm är lite stor. Men om 17 cm är för liten ( jag vet liksom inte ) finns det något ställe där man kan köpa nåt emellan 17 & 30 cm?
30 verkar nog jätte brchilla?a, eller är 30 inte för chinchilla?
Kan någon svara på min fråga? #10
30 blir nog jättebra! :-)
Hälsningar,
Ninni :-)
#10 om man har att välja på för stort eller för livet är det bättre med förstort även om det nästan känns överdrivet :)
Anna och taxen Max
#14 såklart! ;) men vet du om man kan köpa något där i mellan?
Mellan bli för litet för en guld men passar dvärg. Har det största på 30 cm i diameter här hemma och det uppskattas mycket! :)
Varnar för samla! Min hamster smet i går natt! Ha den som rasthage istället! :/
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
#15 tror faktiskt inte det. Jag har dvärg så jag köpte 17. Att han vägra använda det är en helt annan sak :p
Anna och taxen Max
17 cm funkar men kan vara lite för litet. 30 cm kan vara lite för stort. Då är det nog bäst med ett 30 cm stort tefat :)
Hälsningar mig, Brownie och Ville 
Ser att du har saltstenar i buren. Ta ut dem, det är inte bra!
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Om ni undrar varför matskålen är tom så ska jag fylla på den nu. ;)
Man ska egentligen ha Sand i den du kalla ''matskål'' ;)
#23 Nej, det får man välja själv! :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
#23 de sa att det var matskål och vi tyckte att den vi har som sand-skål nu är bra
Ok! #24 Ville bara säga för annars så får de för mkt mat #25
Fast mängden mat de får beror ju inte på skålen storlek, utan på den som fyller upp den ;)
fint:)
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Jag tycker att du ska ha den som bur:)
Med vänliga hälsningar,
Elvira