Hur ser din bur ut?
#2 Så fint! :D
Tack 
#1 Vad fint!! :D
#2 #0 ni med :)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#5 Tack! :D Han fick ett nytt hus igår som jag gjort själv
(trähuset.)
Såhär bor min söta guldhamster Brage.
Dock ändras inredningen lite varje dag.
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Fint alla har det! :D
#9 Intressant klätterställning! ^^
haha jao jag Vet, den är borrad *stolt* Haha nejmen, han gillar den! Bra att rymma med på natten också ^^ Hände faktist häromdan, jag glömde sätta på locket så hade han vart ute hela natten, Sen så vaknade jag av att gulle hade klättrat upp på sängen upp tilll mig för att han ville tillbaks till buren (L) Antar också att han var törstig, han kröp upp till mig en annan gång också när han hade rymt. Älskar den hamstern! <3
#11 Naww, vad gulligt! <3
Ungefär såhär kan det se ut i mina burar. (Bilden är tagen för någon vecka sen)
MVH Wilma
#15 Fint! :D
Ska se om jag kan ta en bild på mina burar till er. Alltid roligt att se lite olika burar så får man lite inspiration om hur man kan ändra om dom :)
#17 Ja verkligen! :)
#19 Mysig!
#20 Tack 
//Flöffo
#1 hehe fin matskål :) liknar den jag har
haha likadan :)
Kan inte lägga upp en bild just nu för det första så är min mobil knäpp så jag kan inte lägga upp bilder från den, och för det andra så är det någon knäppt med nån sladd som man ska kunna ladda över bilder i så ja….. Ingen bild sålänge…. -.-
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Putt ;) älskar såna här trådar :3
Ja, här är Rubys Bur. Den är rätt liten, funderar på att byta till en samla men samtidigt tycker vi båda om övervåning, ska fundera lite. Jag har iaf:
Tvåvåningshus - måla själv
Kalksten
2 toarullar
1 springhjul
1 egengjord hängmatta
Vattenflaska
En godsakspinne
Sandlåda!
Hoppas hon inte är understimulerad.
Glömde matskål men det är väl taget förgivet.
#30 Det går ju att borra hål i en samla och sätta upp egna hyllor på den. Eller så bygger man en hylla som har ben, så kan hon ändå springa upp och ner om hon vill. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Tack för tipset! #32
#37 Tänkte bara inflika att vattenflaskan inte kom med på bilden och att "trä plankorna" är en hinder bana, han har hoppat 3cm än så länge! *stolt* haha :) så det är en hinder bana ifall ni undrar!
Möblerade om hos flickorna dag! :) väldigt uåpskattat! Det som är i är: en converse karton, en annan skokartong, två äggkartonger (en i den stora skokartongen), en hushållsrulle, en toarulle, två hushållsrullar som ingång till converse kartonghuset, en matskål i keramik (fast jag sprider ut resten av maten, det tycker de är roligare, men jag har liite mat i skålen), vattenflaska (fast det bara är metallpipen som sticker in i buren), ett sandbad i keramik, en vippbräda av trä som jag satt så att den inte kan vippa, så att det blir en trappa till sandbadet, en trähylla (som sitter fastborraf) och en trätrappa upp till hyllplanet.
#40 Fint! 😃
#41 tack! De älskar det ju eftersom nästan allt är i kartong :D
Ska dvärgamstrar ha Hjul i buren? Tänkte då det är lite blandat, men vad tycker ni? 🙂
#43 Bra fråga då det finns blandade åsikter hos folk om det! Jag tycker att hamstrar ska ha Hjul, inte när dom är väldigt små såklart men senare tycker jag att dom ska det! Om man väljer att ta bort det så tycker jag att det ska va väldigt mycket leksaker. Kort sagt, Ja jag tycker att man ska ha Hjul. (Jag har Hjul och massa leksaker, plus att han får komma ut och springa en stund varje dag!) ;)
#43 Okej, alltid kul att höra fölks olika tycken! Men alla måste få säga sin sak! Just nu har jag inget Hjul i då min dvärghamster har massvis med andra leksaker och att hon bara har 3 fötter så får hon lite taskig balans! Men får tänka på saken! 🙂
Putt :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓