Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 7454 ggr
[VillePille]
4

Hur ser din bur ut?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet att det finns många sådanna trådar, men de flesta är gamla eller oaktiva. Så här kommer en ny, lägg helt enkelt in en bild på din bur/burinredning.

Ville bor i en 130 l samla låda från IKEA och hans inredning ser just nu ut såhär byter dock inredning två gånger i veckan.

Marwin9
2

Hej!

Här Bor min gosiga hamster Marwin.

[Avarice]
1

Ursäkta för dålig bildkvalité men såhär bor min lille kille:

[VillePille]
0

#2 Så fint! :D

[Avarice]
0

Tack Glad

mandyosv
0

#1 Vad fint!! :D

#2 #0 ni med :)

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

[VillePille]
0

#5 Tack! :D Han fick ett nytt hus igår som jag gjort själv Flört (trähuset.)

NaDa...
0

Såhär bor min söta guldhamster Brage.

Dock ändras inredningen lite varje dag.

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[VillePille]
0

Fint alla har det! :D

Frosstis
0

såhär har puff det! :D

Ursäkta för dååålig bildkvalite, men fick ta webben! Haha ;)

[VillePille]
0

#9 Intressant klätterställning! ^^

Frosstis
3

haha jao jag Vet, den är borrad *stolt* Haha nejmen, han gillar den! Bra att rymma med på natten också ^^ Hände faktist häromdan, jag glömde sätta på locket så hade han vart ute hela natten, Sen så vaknade jag av att gulle hade klättrat upp på sängen upp tilll mig för att han ville tillbaks till buren (L) Antar också att han var törstig, han kröp upp till mig en annan gång också när han hade rymt. Älskar den hamstern! <3

[VillePille]
1

#11 Naww, vad gulligt! <3

madsan
1

Nyommöblerat :)

Madsan

madsan
0

En bild till :) Förra bilden så hamstrar Olof så han ser helt tjock ut haha Oroa er inte för att han är sååå tjock :)

Madsan

WilmaP
0

Ungefär såhär kan det se ut i mina burar. (Bilden är tagen för någon vecka sen)

[VillePille]
0

#15 Fint! :D

NinjaKakan
2

Ska se om jag kan ta en bild på mina burar till er. Alltid roligt att se lite olika burar så får man lite inspiration om hur man kan ändra om dom :)

[VillePille]
0

#17 Ja verkligen! :)

Flöffo
3

Här är min BurGlad

//Flöffo

[VillePille]
0

#19 Mysig!

Flöffo
0

#20 Tack Glad

//Flöffo

Frigg94
0

#1 hehe fin matskål :) liknar den jag har Glad haha likadan :)

NinjaKakan
0

Mc Muffins bur

NinjaKakan
0

Kakans Bur.

Jubari
6

här går vårt hemmabygge framåt med inredning :) Vill helst ha ev. ett plan till för att uttnyttja höjden :)

Nathalie91
2

Ganska så svårt att fota när man har saker i taket hängandes, haha, detta är väl den mest rättvisa bilden av buren. :)

http://nathalie.blogg.se

Frosstis
1

Oskyldig

saffran123
0

Kan inte lägga upp en bild just nu för det första så är min mobil knäpp så jag kan inte lägga upp bilder från den, och för det andra så är det någon knäppt med nån sladd som man ska kunna ladda över bilder i så ja….. Ingen bild sålänge…. -.-

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

LeeKnow
1

Putt ;) älskar såna här trådar :3

ebbamedruby
1

Ja, här är Rubys Bur. Den är rätt liten, funderar på att byta till en samla men samtidigt tycker vi båda om övervåning, ska fundera lite. Jag har iaf:

Tvåvåningshus - måla själv

Kalksten

2 toarullar

1 springhjul

1 egengjord hängmatta

Vattenflaska

En godsakspinne

Sandlåda!

Hoppas hon inte är understimulerad.

ebbamedruby
0

Glömde matskål men det är väl taget förgivet.

jossa5
2

#30 Det går ju att borra hål i en samla och sätta upp egna hyllor på den. Eller så bygger man en hylla som har ben, så kan hon ändå springa upp och ner om hon vill. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

ebbamedruby
0

Tack för tipset! #32

Skimrande
4

Idag är jag glad för Paulus har fått en ny Bur! Han bodde i en mini-duna förut och nu har han fått ett akvarium som är 100x50.

JuliaSK
2

Såhär bor min dvärghamster Siri! :)

[etsan]
1

Nova och stellas bur: Deras favvo den här veckan är converse kartongen som jag har gjort om till hus med två rum och toarullar som ingångar. Haha lite OT men när jag såg tråden tänkte jag att det var min Bur och inte hamstrarnas :-D

Alexxiis
2

Vilka fina Bur inredningar alla har! Min dvärghamster Cookie har den största samla lådan! Måttet är 78x56! Och såhär ser den ut! :)

Alexxiis
0

#37 Tänkte bara inflika att vattenflaskan inte kom med på bilden och att "trä plankorna" är en hinder bana, han har hoppat 3cm än så länge! *stolt* haha :) så det är en hinder bana ifall ni undrar!

Moaslillen
0

Jag har en stor Bur med många saker i tillexempel en hängmatta 3 mat koppar 3 hus och ett Hjul mm. :) han har rör i taket med :D han älskar den värkligen :).!!!

[etsan]
0

Möblerade om hos flickorna dag! :) väldigt uåpskattat! Det som är i är: en converse karton, en annan skokartong, två äggkartonger (en i den stora skokartongen), en hushållsrulle, en toarulle, två hushållsrullar som ingång till converse kartonghuset, en matskål i keramik (fast jag sprider ut resten av maten, det tycker de är roligare, men jag har liite mat i skålen), vattenflaska (fast det bara är metallpipen som sticker in i buren), ett sandbad i keramik, en vippbräda av trä som jag satt så att den inte kan vippa, så att det blir en trappa till sandbadet, en trähylla (som sitter fastborraf) och en trätrappa upp till hyllplanet.

Annsen
0

#40 Fint! 😃

[etsan]
0

#41 tack! De älskar det ju eftersom nästan allt är i kartong :D

[Emmabengtsson]
0

Ska dvärgamstrar ha Hjul i buren? Tänkte då det är lite blandat, men vad tycker ni? 🙂

Alexxiis
0

#43 Bra fråga då det finns blandade åsikter hos folk om det! Jag tycker att hamstrar ska ha Hjul, inte när dom är väldigt små såklart men senare tycker jag att dom ska det! Om man väljer att ta bort det så tycker jag att det ska va väldigt mycket leksaker. Kort sagt, Ja jag tycker att man ska ha Hjul. (Jag har Hjul och massa leksaker, plus att han får komma ut och springa en stund varje dag!) ;)

[Emmabengtsson]
0

#43 Okej, alltid kul att höra fölks olika tycken! Men alla måste få säga sin sak! Just nu har jag inget Hjul i då min dvärghamster har massvis med andra leksaker och att hon bara har 3 fötter så får hon lite taskig balans! Men får tänka på saken! 🙂

Candy123
0

Putt :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

SandraKtm
1

Så här ser min älsklings Bur ut för tillfället :)

Sandra och hamstern Memkis:)

panini
1

Här bor Fridolf! :)

panini
0

Här bor Billy! :)