Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 606 ggr
Wellcraft
0

Djurvakt sökes

Hej! Jag har annonserat innan men det har blivit en del ändringar så jag annonserar på nytt istället. Jag söker hamstervakt sista veckan i juli. Hamstrarna som söker hamstervakt: Rift: Vintervit dvärghamster, saphire pearl, bor ihop med Svamp. Jätte snäll och tam, somnar i hande ibland. Svamp: vintervit dvärghamster, saphire pearl. Är ännu bara en unge men världens nyfiknaste snällaste plutt. Detta dvärghamsterpar skulle vara utmärkt för någon som vill testa på hur det är att äga hamster. Achilles: vintervit dvärghamster, agouti. Bor ENSAM. En snäll lugn kille som älskar att sitta och mysa i handen. Är snäll mot alla. Achilles är även till salu så skulle ni trivs med varandra kan du behålla honom. Skrillex: Guldhamster champagne ds lh, reserverad i början men när man väl vunnit hans tillit är han jättesnäll och sitter stilla i handen. Avicii: Silverdove satin kh, som en trasdocka i handen och jätte sällskaplig. Tacksam kille som vill ha mycket kärlek. Samtliga djur är friska och har varit under hela sin livstid, jag äger ej några zoodjur. Alla hamstrar är hanar och lånas även ut till avel om syftet är seriöst, guldhamstrarna har stam. Guldhamstrarna kräver motion i en välinredd hage eller fritt i ett rum, de får absolut inte springa i boll, de gillar inte Hjul eller tefat. Dvärghamstrarna trivs bäst i sin Bur och vill inte springa i rasthage, bara de får komma upp och mysa, dvärgisarna har Hjul och tefat men de får inte heller springa i boll! Självklart får ni ersättning för att ta hand om djuren, hur mycket diskuterar vi fram. Mina djur är som mina barn, jag vill att du som djurvakt ska ha kunskap om hamstrar och ta hand om dem på bästa möjliga sett. Små barn får INTE hantera mina djur, utan jag vill att en person över 15 ska ha ansvaret för djuren. Jag finns i Norrköping, kan möjligtvis lämna av ett djur på vägen till Öland.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Wellcraft
0

Vi åker fredagen v.30 och är borta hela v.31

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[einstein99]
0

Tyvärr e jag 14 år men om du är intresserad kan jag berätta mer om mig själv via pm :)

Wellcraft
0

Söker fortfarande djurvakt!
Vill även informera om att jag inte är intresserad av att lämna in mina hamster (i synnerhet inte guldhamstrarna) på s.k hamsterhotell eller hamsterpensionat, pga smittorisken!
Dessutom vill jag att mina djur ska få mycket sällskap och omvårdnad och det känns inte som att den möjligheten finns på ett pensionat med en massa andra smådjur.

Det är heller ingen idé att PM:a om ni bor flera timmar ifrån min stad!

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund