Hylla?
Hej då jag börjar få många burar (4st) så behöver jag någon bra hylla att ha dom på.
Burarna är vanliga plast.
Har ni några tips på någon billig? :)
Kolla Ikea
Har kollat lite men undrar om någon har tips på en specifik hylla :)
Någon?:)
Putt
Beroende på hur burarna ser ut. Har inga mått men en lagerhylla kanske
kolla på Rusta, Jula eller liknande.

Från Ikea har du ju tex bokhyllan Niklas som tyvärr inte finns i sortimentet längre men som man kan köpa på blocket. Det finns lite olika hyllor och sånt till den men det är dom bredaste man ska ha. Kan mäta mina om du är intresserad av Niklas. Den kan man även bygga lite som man vill. Tex jag har 3 gavlar och hyllplan på varannan pinne eller vad man ska kalla det. :)
Sen det som finns kvar i sortimentet hos ikea då har du ju Gorm och Ivar. :) Lagerhyllor med bra och breda hyllplan. :)
// Nathalie
på den tiden jag hade dunaburar hade jag dubbla lagerhyllor.
dvs den ena framför den andra. lagerhyllorna var för smala på djupet för att rymma en Bur utan att den skulle tippa ner.
finns nog djupare lagerhyllor också. de jag hade var vanliga billiga som på den tiden kostade under 100kr på ikea.
GORM Rekommenderar jag bara om man har maxidunor istället för minidunor, eller akvarium/terrarium/galler i en maxidunas storlek.
Den är för kort för att ta två burar bredvid varandra.
Jag har Ivar, och den funkar alldeles utmärkt. Den modell jag har får även plats med stora Samla-lådor.
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus