Länkbyten önskas
Ser att det är lite tomt i min länklista på hemsidan, vad gäller hamsteruppfödare. Så ni som vill stå med där får gärna göra det, i utbyte mot att min hemsida står med på eran såklart.
Ni som vill stå med, skriv namn på uppfödningen, art, färg/teckning samt vart i landet ni finns. Om ni vill kan ni även skriva mail också. 
Silverlight's guldhamsteruppfödning. Inte reggad men förväntas bli snart. Cremebaserat,vilttecknat och i viss mån svartbaserat. Teckningar såsom dominant spot, skölpadd förekommer. Finns i Örebro:) Skriv gärna ditt uppfödarnamn och så också så ska jag länka dig på min sida ikväll:) Lite OT men hur går det med Puffin? :)
MVH FiffiLiina
Just det. Jag föder också upp långhår och korthår och satin. :)
MVH FiffiLiina
Ja, jag kanske skulle varit smart att skriva det jag själv bad er andra att göra. 
Zvintos Hamsteruppfödning (reg i SHF, varit vilande men ska startas upp nu).
Korthår satin: Gulbaserat/skp, vilttecknat, dominant spot.
Långhår satin: Vilttecknat, svartbaserat, bandat.
Finns i Kumla
Och ang Puffin så går det bra.
Hon har undersökt sin Bur från topp till tå, så ska se hur hon ställer sig till att blir upplockad idag.
Tillägg till TS: Såklart är det en fördel om ni skriver med hemsideadress också. 
Flinganshamsteruppfödning, reggad i svenska hamsterföreningen. Uppfödare av guldhamster i creme, svart och viltbaserat. Bandad och dominant spot förekommer. :)
Jag finns i Köping
Du finns nu med på min hemsida Ninni! 
#5: 
Min sida: http://www.silverlightshamsters.weebly.com/ Vad bra att det går bra!:) Lägger som sagt in dig ikväll. :)
MVH FiffiLiina
Min mail: silverlightshamstrar@hotmail.com :D
MVH FiffiLiina
Nu finns du på min länk-sida :)
MVH FiffiLiina
#9: 
Jag vill gärna göra länkbyte:)
Eldängen's Hamsteruppfödning
Föder upp cremebaserad och vilttecknat i långhår. Inriktning teckningen umborous(umb).
Finns i Stockholm
:)
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥