SVARA SNABBT
hej min hamster har börjat att äta mindre. Ser kanppt att de blir någon förändring i matskålen.. Har en till hamster som äter samma Foder men han äter och är glad. Kurre (hamstern som äter mindre) han är pigg men sover mycke etmen de har han gjort sen han va bebis! Haha men någon som känner igen sig?
Vet inte vad jag ska göra.. Blir nervös när jag tänker på det. Om ni känner igen er eller kan hjälpa mig så är jag jätte tacksam för svar! Kram från mig, Kurre och min andra hamster Eddie <3
Hej! Vad får de för mat? Får de Färskmat varje dag eller hur ofta?
Hur gammal är han?
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Hej jo han får ibland lite grönsaker men inte ofta men annars får han vanlig Foder.. HAn är 1 år snart. Han är pigg men blir lite orolig ❤️
Vad är 'inte så ofta'? Va ärlig. Kommer inte döma. Bara lättare att hjälpa :)
Anna och taxen Max
Han får grönsaker ibaland :( vadå?? Jag svara ärligt ;(
Jo men vad är ibland? Han har kanske någon vitamin brist? Annars tror jag det är normalt att dom äter mindre ibland. Dom hamstrar ju ganska mycket också och kan vissa dagar äta av det och inte skålen. Iallafall gör min hamster det. Det du kan göra är att väga honom så har du bättre koll på om han verkligen äter eller inte. Min hamster vill ha lite variation också. När jag fick honom vägrade han äta den maten som han hade ätit på djuraffären. Ibland får dom för sig konstiga saker :) min blev helt knäpp när jag bytte till en annan toalett som va större. Han fick helt spel :p
Anna och taxen Max
Haha oki. Men jag ger honom det väldligt oregelbundet. Svårt att förklara men jag tror han mår bra. Han åt nyss gurka och bröd! Tack för hjälpen krammmm
Han är väll inte ett år lovisa!? Typ 6 mån? Min är 6 mån och du köpte honom efter mig? ;) haha..
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Han kanske har samlat sin mat till huset ett tag och äter därifrån nu? :)
hahahahahaha jag sa typ 1 år! Typ 4 månader… Hihi OPSI <3 <3 <3 <3
Hahaha..!
Kraamiz !:)