(K-Ö) Guldhamster hane
Hej! Jag vill para min guldhamster hona Elsa. Hon är offwhite LH och vill gärna para henne med en långhårig hamster då jag är fast vid det hårlaget. Jag vill para henne till sommarlovet. Ni som gärna vill låna ut en hane till mig så betalar jag 200kr ( som en hamster kostar ) eller så kan ni få en Hamsterunge i utbyte. Jag har haft en kull innan med min andra hona Fiona och vet all info osv. Är lite osäker på färger osv men håller på att lära mig. Om ni har en passande hamster till mig så får ni gärna PM:a mig eller skriva här så kan vi kontakta varandra via mail. Mitt mår med min lilla uppfödning är att få fram friska och snälla individer. Hör gärna av om du har en passande hamster. OBS, kan även ev para henne med en korthårig guldhamster hane.
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Kanske inte det bästa att avla på henne när hon är inavlad?
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag ska ha en kull snart mellan en silvergrå bandad satin lh och en vit el, båda lh. Båda har ett underbart temperament och ungarna kommer vara reggade och ha stam:) Hör av dig om du är intresserad :)
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Har en jätte bra hane till dig om du är intresserad! Jag vill att hans gener ska gå vidare. Han har det underbaraste temperamentet och har ALDRIG bitits. Han är en offwhite LH. Så LH är han. Vart bor du? Jag bor i Västerås! :D
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
#1 Hon är faktisk inte inavlad, en hane hade tydligen rymt till henne till hennes Bur. #2 Okej, jo jag är kanske intresserad :) #3 Jag bor i Haninge så kanske lite långt :/
Jag har en jätte fin hane som är Bö sobel satin ! Han är super mysig verkligen, aldrig bitits eller nånting.
Han försöker inte ens att rymma haha ^^
Han är ifrån denna kullen http://hamster.ifokus.se/discussions/4fe3a0a5d4ebea4722005881-afrikanska-djurkullens-bildtrad
Så du kan se bebis bilder på honom ! Pangolin heter han :)
Han har stamtavla och är reggad i SHF
Bor också i Stockholm :)
Nyare bild på honom !
Jag har en långhårig creme hane, han har ett jätte lugnt temperament och är hur söt som helst. Har stamtavla och är registrerad i SHF. Vill gärna föra hans fina gener vidare . Jag bor i haninge :)
Vem är hon uppfödd av? :)
Hon är enormt lik Elsa, offwhite lh från min E-kull. :) Har inte hört något om henne eller vart hon bor på ett tag.
Om det är hon så är hon 1 år och 6 månader. Så då är det försent att para henne. Är det hon så är hon heller inte inavlad. :)
Parar du då henne till sommarlovet så hinner hon bli 1 år och 8 månader. :/
Det är en unge från hennes hona fiona #7 :)
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Var finns du ? Har en jättefin Silver sobel hane, du kan läsa mitt inlägg "hane lånas ut till avel" så kan du läsa mer om honom !
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
#8 Okej så bra. :)
#1 Vad baserar du det på? :)
#5 Låter väldigt intressant! Jag bor i haninge, vart i stockholm bor du😉?
#6 Låter också väldigt intressant! Har du någon bild ? 😇
#7 Mig själv haha 😉
#8 Stämmer bra 😃
#9 Jag bor i Stockholm/Haninge, bor du i närheten?☀️
#12 jag bor i Göteborg.. :/
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
12# Hässelby ! :) Längst ut på gröna linjen ! ;)
Jag har en silvergrå Lh hane att låna ut om det är intressant, han är reggad i SHF :)
#1 Även om hon hade varit inavlad så bryts ju inaveln om man parar med en obesläktat hamster. :)
Så synd att alla ska bo långt bort.. suck:(