Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 915 ggr
Ratlover4-ever
0

"APA förvaringslåda"

Så denna förvaringslåda på Ikea http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20078031/
Skulle den funka som Bur om man satte dit nät? :)

Tack i förhand! :)

Min vardagsblogg: www.nattstad.se/isabelle12345
Min hamsterblogg:www.hamsterplace.devote.se

//Isabelle! :)

jossa5
0

Den lådan har andra funderat på med. Och det kan nog gå, risken finns ju att hamstern gnager på hörnen på insidan, ifall dom sticker ut inuti. Men annars kan den nog funka fint.

Personligen skulle jag inte ha den till hamster, dels för att dom kan gnaga, och dels för att det är trä, så kiss kan sätta sig i träet och lukta och bli dåligt.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Frosstis
0

Nät skulle jag inte ha, däremot plexi. Och i taket nät. Eftersom hamstrar har ett grävbehov :)

Anna4077
1

Man kan ju täcka botten med någon vaxduk eller sån våtmatta man har i badrum? Det jag tänker på är ljus. Om hamstern får tillräckligt med ljus. Fast dom är ju nattdjur och har kanske inte de behovet…

Anna och taxen Max

minihamster
0

Eftersom det är mycket trä skulle jag inte ha det till hamster. De gnager sig ut så lätt. :/ Och just att om de kissar på trät så försvinner det inte och kommer lukta väldigt äckligt. Haha, undra varför den heter "apa" !? x)

//Josephine :)

UlrikaD
1

Utöver vad de andra har sagt skulle jag inte vilja ha en Bur som man inte kan se in i. Verkar ju lite tråkigt.

Ratlover4-ever
1

Många bra svar, tack! :)
Nej, om det lätt blir att lukta osv så ska jag nog inte ha denna som Bur, men kanske lekhage :)

Min vardagsblogg: www.nattstad.se/isabelle12345
Min hamsterblogg:www.hamsterplace.devote.se

//Isabelle! :)