Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 705 ggr
Anna4077
2

uteplats, försök nummer 2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förra veckan byggde jag och min sambo ihop en uteplats till Roffe. Vi kopplade ihop våran duna fun Bur till en trixi galler hage. Eftersom Roffe är en dvärghamster och aldrig tagit sig ut ur den antog vi att det skulle gå bra. Dock lyckades han klättra över och var försvunnen när jag kom hem en dag. Nu har min sambo gjorde idag en ny uteplats till Roffe. Hoppas denna funkar bättre. Är en samla låda typ 70liter eller något med en väldans massa hål i. Håll tummarna nu för oss :)

Anna och taxen Max

Frosstis
1

Jättejättefint! :D Är det två lila rör du har? För mitt känns inte så långt 🤔 Men grymt snyggt och bra iallafall! :D Se till bara så han inte biter sig ur röret, det är enkelt :)

Anna4077
0

Nej det är bara ett av de lila :) var för snål för att köpa ferplast rör :p. Snyggt vet jag inte om det men funktionellt :p hoppas att han inte biter i igenom. Nu blev jag lite orolig :p han brukar inte bita på plast så jag tror och hoppas att det går bra :)

Anna och taxen Max

Frosstis
0

#2 Jaha.. såg så långt ut :P Får väl testa dra ut mitt igen då x)

Alltså, klart dom KAN bita sig igenom om dom vill. När jag haft mitt i buren hela tiden (annars brukar jag ha det i rasthagen bara) så har mina hamstrar gnagat på plasten så det är lite hål här och var :)

Anna4077
0

#3 vilken tur :) jag tror på att detta funkar. Han sitter i uteplatsen nu och tittar :p han har suttit där i flera timmar nu

Anna och taxen Max

jossa5
0

Oh, najs! Ser ju jättebra ut! Blir sugen på att göra nåt liknande, men det får vänta ett tag ^^

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Anna4077
1

Du kan få recensionen senare om det funkar ;) om jag har en vild hamster om några dagar säger jag till ;)

Anna och taxen Max

Hamsterlycka
0

Jättefint! Men var försiktig då det lätt kan hända att han börjar gnaga på det lila röret, en av mina hamstrar har helt och hållet gnagt sönder två stycken redan haha. Bara ett tips. :)

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Anna4077
0

#7 Tack :) ska hålla koll. Som sagt har han än inte visat tendens till att bita på plast men ska absolut hålla koll. Här tar vi inget förgivet längre :p

Anna och taxen Max

Emmyz
0

Mitt lila rör är också söndergnagt..tyvärr.. :C

Mvh EmmyBlomma
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus

min campbellsuppfödning ♥Eldängens

Anna4077
0

Hum får kanske se om killen inte kan fixa annat rör från jobbet..

Anna och taxen Max