Hamster iFokus

Hamster

Etikett: minneslund
Läst 3248 ggr
Frosstis
5

Nu vilar ännu en ängel ♥

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har min älskade Puff vandrat över regnbågsbron. Han betyder så mycket för mig, jag älskar honom så mycket. Jag fick vara med ända in till slutet, och han var så lugn. Det gick på några få minuter, sedan slutade hans lilla hjärta att slå.

Du var hos mig i nästan två år. Vi har vart med om så mycket. Du har rymt många gånger, men man fick alltid tag på dig. Nu ligger du i din lilla transportbur och sover, imorgon ska jag begrava dig.

Jag trodde inte du skulle gå bort såhär tidigt. Jag ville uppleva iallafall en sommar till med dig. Men du blev sjuk, och veterinären sa att vi inte kunde göra någonting. Jag vet inte hur jag ska orka med att städa undan alla dina saker, det känns som att jag redan gråtit för mycket.

Min lilla, älskling.

Till och med min mamma, som inte ens gillar dig, började gråta.

Jag köpte dig från en djuraffär den 15 Januari 2011.

Du försvann från mig den 6 november 2012.

Åh vad hemskt, min lilla ängel. Ta hand om dig.

Din allra sista måltidGråter

NaDa...
0

Åhh.. Lilla Puff ♥♥♥ Vila i frid.
Massor med kramar!

~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥

luddtuss
0

Usch, lider med dig, det måste vara oerhört jobbigt:( Sov gott lilla Puff.

Frosstis
0

Tack ♥

Jag har inte riktigt tagit in det än. Det är ju alltid jag som har läst andras trådar om deras små djur som dött, och skickar kramar. Men nu är det jag som har denna tråden och tar emot kramar.. Ååh Gråter

juliino
0

Ååh sov sött fina Puff. Man har läst så mycket och sett så många bilder på fina Puff. Beklagar sorgen <3

Hamsterlycka
0

Sov sött lilla ängel Gråter Styrkekram till matte.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Frosstis
0

Tack Gråter

jossa5
0

Vila i frid Puff!

Skickar lite kramar åt ditt håll Paulinabieber!

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Roonja
2

Åh nej, lilla Puff, underbara puff, jag beklagar verkligen Paulina, det här är verkligen hemskt, beklagar! RIp puff! Gråter

Smullis
0

Jag beklagar så djupt :'( Även om både du och jag vet att hans liv inte kunnat vara bättre, är det jättesvårt att ändå inte gråta och vara ledsen ♥ Vila i frid, finaste Puff ♥ Massor med tröstkramar till dig! ♥♥♥ :(

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

annakarin_li
0

Sov gott lilla Puff! Beklagar sorgen! :-(

Frosstis
0

#7 Tack <3

#8 Ja det är det värsta som har hänt mig i mitt liv.. Jag kommer aldrig att glömma honom.. :( Och nu kan jag inte delta längre i disskusioner på hamster iFokus, för jag har ju inte hamster längre.. :( Nu finns det bara en hund kvar i huset.. :(

Smullis
0

Blev så ledsen och chockad själv att jag fällde en tår för Puff♥ snyft :(

Jenna_Nord
0

Beklagar verkligen, vet hur jobbigt de är Rynkar på näsan Den värsta biten med att äga ett husdjur.. Men tänk på alla fina stunder, han kunde inte fått ett bättre liv!
Vila i frid lilla Puff!

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

Mvh Jenna

[squash97]
0

Åh, inte Puff! :(<3 Så ofta har man läst om honom här och tänkt: Ja, där har vi en hamster som trivs…
Jag känner såväl igen kännslan när man inte tror att man kan gråta mer, och sedan kommer i alla fall en störtflod av känslor och tårar.
Men jag hoppas att du inte försvinner från hif? :( Skulle bli så tomt då! :(

Zaviie
0

Åh söta lilla puff!

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

[Beja_Nelly]
0

Vila i frid puff<3 Rynkar på näsan

Emmny
0

Fina lilla Puff <3 Har varit så många trådar om din underbara lilla Puff, kommer bli tomt utan din lilla finis Gråter

Styrkekramar till dig <3

R.I.P Puff <3

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

[Em_I_Am]
0

Åh nej vad sorgligt att det va så illa med honom. Sov så sött fina Puff!

Inaarah
0

♥

Frosstis
0

Åh jag är så ledsen jag bara ligger i min säng och gråter och gråter.. Känns verkligen inte som att mitt hamster har dött.:'( Jag ångrar att jag avlivade honom men det är själviskt att hålla honom..:'( Mitt hjärta..:'(

Frosstis
0

Jag har så ont huvudet av allting.. Kan inte andas.. Känns som att jag ska spy

annakarin_li
0

Styrkramar till dig! Tänk på allt fint du har haft med Puff. Han kommer alltid att leva kvar hos dig!

Klara.b
0

R.I.P fina Puff ♥

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

Bine93
0

Nej lilla Puff Rynkar på näsan Vila i frid Puff <3

Styrkekramar till dig!! <3

[Marro98]
0

Ååh lilla Puff Gråter
Jag beklagar verkligen jätte mycket!♥
*Massa styrkekramar till dig!*♥

Anix
0

Nej, vad tråkigt!Rynkar på näsan

<3 R.I.P Puff <3

Styrkekramar!

Frosstis
0

Allting är mitt fel..:'( Tack för allt stöd..3

Roonja
0

#27 Vadå allting är ditt fel? :O inget är ditt fel. :(

Hoppas du skaffar hamster igen sen! <3 Skickar en massa styrkekramar till dig!

saffran123
0

Nej, hemskt! " Må Puff vila i frid " ;-(<3

Styrkekramar Gråter

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

Frosstis
0

#28 jo han kunde säkert fått medicin och blivit frisk.. Jag har jättestora skuldkänslor för det..:'(

Saffran.
0

R.I.P Puff :'( Styrke kramar!

Saffran.
0

R.I.P Puff :'( Styrke kramar!

Anix
0

#30 Tänk inte så han har haft ett jätte fint liv hos dig han har haft det jätte bra!

Frosstis
0

#33 jag vet.. Men allting känns så jäkla meningslöst :'(

FiffiLiina
0

Jag vet hur det känns. Jag har också förlorat den bästa hamstern jag någonsin haft. Det tog flera år men tiden läker alla sår. Jag vet att både hon och din puff har det bättre nu. Nu träffar de nya polare och äter hur mycket gräs de vill ute på himmelens ängar. Det är bättre det än att han skulle vara sjuk. Skickar 1000000 styrkekramar!:,)

MVH FiffiLiina

Miilla
0

Usch, beklagar verkligen. Vet precis hur det kännsGråter förlorade ju min Tiny för snart tre veckor sedan och tänker fotfarande på henne otroligt mycket. Städade ur hennes Bur för bara 2 dagar sedan, klarade det inte innan. Tråkigt att att du fick ta bort honom men det är otroligt starkt, han slipper ju lida mer och man lider ju själv av att se sitt älskade djur lida. Så tycker du tog ett bra beslut! Komma över honom kommer du aldrig göra men kanske känns lättare efter några veckor. Vila i frid Puff Rynkar på näsan och stykekramar till dig!

riiffen
0

Vila i frid Puff <3

medarbetare på allergier.ifokus .

Anena
0

Jag beklagar. Gråter
Du har rätt att sörja. Det är ett sätt att läka sig själv och vi gör det på olika sätt. Jag såg det här hemma när vår lilla kines gick bort. Vi är fyra stycken och vi bearbetade sorg och saknad på olika sätt, alla fyra.

Klart att du kan vara kvar här på hamster iFokus. Det är ju ett forum som är till för de som tycker om hamstrar.

mandyosv
0

♥♥♥♥♥♥

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Frosstis
0

Tack för allt stöd allihopa, men det känns fortfarande inte som att han är borta :'(

Roonja
0

#40 förstår det. Det är svårt att tro att dem är döda. Min ena hund avled i sommras, jag har inte orkat sagt det någonstans, det känns fortfarande inte som han är död, och jag gråter än idag om jag tänker på honom! Gråter

Frosstis
0

#41 Nej vad tråkigt, vem var det? Gråter Jag kommer inte klara av när min hund dör.. Verkligen.. Jag vill ta självmord då, men så tänker jag på alla djur jag vill ha när jag flyttat hemifrån.. Ååh varför ska livet vara så orättvist? Gråter

Frosstis
2

Nu är min Ängel begravd. Jag tog limpistol runt hela lådan, jag vill inte att kryp ska komma in och äta på honom.. Fast det kommer dom göra ändå..

Han fick bomull och ett täcke, vill inte att han ska frysa i den kalla jorden..

Det tog lång tid att begrava honom. Jag målade ett kors, men nu regnar det och färgen åker av. Jag ristade in datum i en sten (syns inte på bilderna) och gjorde en ring av stenar.

Jag saknar honom jättemycket, det var svårt och jobbigt att städa undan alla hans saker. Men nu ligger (nästan) allting i hans Bur.

Min ängel.. Jag saknar dig..Gråter

Min fina♥

Tänd ett ljus för Puff ikväll. ♥

Smullis
0

#43 Vad fint du fixade! Vila i frid, bästa Puff ♥

Frosstis
0

#44 Tack ♥

[Sniff]
0

Beklagar, vet hur mycket du älskar honom! Gråter

Vila i Frid, Puff♥

Frosstis
0

#46 Ja GråterGråter Tack ♥

Frosstis
0

#13 Tack vilken fin länk ♥

Jenna_Nord
0

Så vackert han fick det! Tänder ett extra ljus för honom ikväll <3

Så lite så, tycker den är så fin <3

Mvh Jenna

Frosstis
0

#49 Tack så mycket Gråter Saknar honom så mycket..

Twisted_T
0

Usch beklagar. Fruktar den dagen då mina sötisar försvinner från mig :( Hatar när det händer :( Jättefin grav du gjort åt Puff. Vila i frid killen!

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

luddtuss
0

Förstår din smärta!! Men du har gjort allt jättefint för Puff, nu får han sova gott och du får ha alla fina minnen med dig.

Sov gott Puff

Frosstis
0

#52 <3

tänker hela tiden på hur kallt det är ute.. Och att han fryser i jorden.. Jag tror att han lever.. Måste intala mig själv att han är död..

Novis10
2

Usch vad tråkigt Paulina! :(
Vila ifrid söta Puff, han fick en super fin grav!

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Frosstis
1

Tack för allt stöd allihopa ♥

Alice98
0

Vila i frid fina Puff! <3

Skickar massa styrkekramar till dig Paulina <3

Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

www.alihams.weebly.com

annakarin_li
0

Vad fint du gjort för Puff! Han kommer att ha det varmt och sova gott där. Vila i frid Puff!

Dipsie'n'Poo
0

Vet precis hur du känner! Rynkar på näsan

R.I.P Puff!

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Frosstis
0

#59 ♥

Har ju målat om mitt kors, började i tisdags. Satte upp den idag igen, så nu är den fin och färgen kommer inte åka av.

Min lilla älskling, varje gång jag läser om era hamstrar får jag ett hugg av smärta i hjärtat och längtar såå efter min älskling.. Gråter

Frosstis
1

Jag tänker på dig varje dag. Saknaden är stor. Min lilla älskling..Gråter

Frosstis
4

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gråter

Anix
0

Aww så fin!Gråter

Fiona1234
0

Åhh så sorgligt ! R.I.P , jag började gråta när jag såg videon :(

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Frosstis
0

Tack :'(♥

#64 Jag också.. :'(

Novis10
0

Vet inte om jag såg fel men var det en saltsten du hade?

Super fin video du gjort! Fick en klump i halsen när jag såg videon.. Rynkar på näsan

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Frosstis
0

#66 Ja det var det.. Men det var innan jag visste *skäms* :/

Tack ♥

Alice98
0

Vilken fin video du gjort! ♥

Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

www.alihams.weebly.com

MR STRIX
0

TILL PAULINA BIEBER!TRÅKIGT MED DITT MARSVIN SOM DOG,MIN KATT SVANTE (EN PELLE SVANSLÖS PERSER KATT GRÅ MED VITA INSLAG VID HALS,TASSAR)!MIN KATT SVANTE BLEV 16 ÅR(VAR PÅ SITT SJUTTONDE ÅR) NÄR HAN GICK BORT NÅN GÅNG UNDER VECKA 16(SÅG HONOM SISTA GÅNGEN 15 APRIL) MINA NÄRMAST ANHÖRIGA SKET I ATT BERÄTTA DET(VAR MIN SYSTER KATT FRÅN BÖRJAN)KATTEN BODDE HOS MEJ FÖR MIN SVÅGER INTE TÅL KATTPÄLS) MIN KATT SVANTE DOG AV ÅLDERSSKÄL OCH VAR MYCKET HOS MIN GRANNE EN ÄLDRE DAM SOM SJÄLV HADE GAMLA KATTER, OCH DET ÄNDA HAN GJORDE PÅ SLUTET VAR ATT LIGGA UTANFÖR DAMENS DÖRR OCH VÄNTA PÅ HENNES KATTMAT,LIKADANT DÅ HAN VAR HEMMA LÅG HAN I FÖNSTRET OCH SPANA EFTER NÄR DAMEN GICK UPP ELLER GICK OCH LA SEJ PÅ KVÄLLEN!SVANTE VAR EN VÄLDIGT EGEN KATT,VILLE HELST VARA I MIN MORS BLOMSTERKORG DÅ HAN BODDE HOS HENNE OCH VAR VÄLDIGT OSOCIAL,ANDRA GRANNKATTER HADE STOR RESPEKT FÖR HONOM OCH NU KOMMER HÄR ATT KRYLLA AV ÖVERGIVNA KATTER OCH GRANNARS KATTER,NU DÅ HAN ÄR BORTA!VILA I FRID KÄRE SVANTE!SKRIVIT 28-4-2013 HA DET BRA ALLA NI DJURVÄNNER SOM OCKSÅ MIST ER KATT,HUND ELLER SOM DU PAULINA DITT MARSVIN!

NinjaKakan
0

#69..det är inget marsvin…det är en hamster.

Frosstis
6

#69 Det var min hamster, inget marsvin. Ser du inte vilket forum du är inne på? Och din katt hör inte hemma i min hamsters forum..

Rebornbabyn
4

#69 Det är en hamster. Blanda inte in din katt i lilla Puffs tråd. ❤️

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.