Hamster iFokus

Hamster

Etikettrysk-vintervit
Läst 3845 ggr
Dvärgis1234
3

Ny bur :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan jag är ny här på hamster iFokus super bra sida !!

Jag har köpt en ny Bur idag o den e super bra till min lilla dvärghamster: Kokos!

jmellberg
1

Synd att du köpte en gallerbur, det värsta jag gjort är att köpa en gallerbur åt min hamster. Han klättrade hela tiden och släppte taget, som tur var hade jag inga våningar som du har, där hamstern kan landa och bryta ryggen bl.a. 

+ att de oftast börjar bita på gallret, om man inte aktiverar den väldigt mycket. Men den kommer antagligen bita endå, för den kommer alltid ha tråkigt någon gång.. Om det går att byta skulle jag råda dig att byta till en duna. :/

Vill inte vara någon bitterkärring men aa.. just sayin

hikaru
1

Wow så rosa och tjusig. Och jag ser att du har en hängmatta som dämpar eventuellt fall. 👍

//Sara

hikaru.se

Dvärgis1234
0

#1 Jaha tråkigt att höra att du tycker så…

Jag tror inte det är någon större fara för det är mycket grejer i buren och en "hängmatta i buren" så den landar nog isf i den.

Jag har köpt den via tradera o den kostade välldigt mycket så tänker inte ge mer pengar på buren nu !! 

Du skrämmer mig lite nu kommer min hamster dö nu bara för att jag köpt gallerbur…. Många föredrar det eftersom att hamstern kan lätt känna sig instängd vid burar med bara plast!

jmellberg
0

#2 om hamstern släpper precis vid hängmattan dvs. :)

Dvärgis1234
0

#2 ja visst är den fin !!! ja en hängmatta i mitten perfekt o mjukt om de faller ! :)

jmellberg
0

#3 nej det är klart din hamster inte kommer dö för att du har en gallerbur! 

Säger bara att jag skulle säga att duna, akvarium eller samla är bättre.

Dvärgis1234
0

#6 okej.

Okej tack!! vet att samla är väldigt populärt men hur fixar man till locket?

Sara1214
0

Tycker buren är toppen med MYCKET aktivering vilken en hamster behöver!och det leder då till mindre bit på galler! Dock är inte gallerburen så hög så dör gör hen devenitift inte! Ta bara bort saltstenen då den förstör hamstrarnas njurar! Är det första gången du har hamster? Är din hamster ny?

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Dvärgis1234
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Jag e nöjd med buren faktist:) 

Jag fick med den till buren (salt stenen alltså) men har hört att det inte skall vara bra men vissa säger att det är bra o vissa dåligt men jag tar bort den nu då !! :) 

Jag hade en hamster när jag var liten men det kommer inte jag ihåg 😛hade en guldhamster då enligt mamma !

så man kan väll säga att det e min första hamster ! dvärgis på 2 månader

Sara1214
0

#9 Hur söt får man va!?:D

Dvärgis1234
0

#10 tack är det din hamster på din profilbild? kan jag få en bild på den? :D

Fiona1234
0

Nej så söt!! :D

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Sara1214
0

#11 ja,haha! Han är lite trött. Jag har två st hamstrar! Men såklart kan jag lägga upp bild. Gör det lite senare. Skriver från mobilen!:)

Dvärgis1234
0

#12 tack :) om det var min hamster du menade haha !

#13 okej men skicka det sen då :D !

[josefine&djur]
0

Tycker buren är riktigt snygg! Din hamster kommer inte dö! Söta hamstrar dör aldrig haha, så du ska inte vara orolig att nån skriver så! 

Buren är riktigt läcker och jag tycker du ska vara nöjd. Otroligt fin! :)

Dvärgis1234
0

Tack för din åsikt 🙂

Mvh: Emmy&Kokos❤️☀️