Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1049 ggr
Cafesinner
0

Hm.. blocketannons..

Vet inte riktigt vad jag vill att någon skall göra men tyckte bara den här sågväldigt skum ut och var tvungen att dela med mig…

8 hamstrar + Bur säljes :ss Och de har inget i buren utom ett farligt hjul… personen i allmänhet verkar väldigt oseriös..

http://www.blocket.se/alvsborg/Familjen_sota_chamstrar___billigt_45912956.htm?ca=15&w=3

Unicornpopcorn
0

wtf o.O

[EmmaSofieRoos]
0

Ogilla skarpt!! :@

Cafesinner
0

Mjo :/… kände samma sak men vad kan man göra liksom..

UlrikaD
1

Är väl antagligen hona och hane som blev flera.

Finns en otroligt mycket värre blocket-annons nu. En guldhamster som sitter i en pytteliten Bur och det står att det är en dvärghamster med en mycket ovanlig färg. Jag blir helt förstörd när jag ser sånt där:(

[etsan]
0

Hemskt :/

[Sara FE]
0

#4 Har du mailat till annonsören och påpekat att det är en guldhamster, så att hon kan ändra annonsen? Den där djuraffären borde dessutom anmälas, och det är nog bra om ägaren som blivit lurad gör det. Lite vänlig information till annonsören är ju aldrig fel. :)

[Sniff]
0

Jag mejlade nyss och sa att det var en guldhamster🙂 Buren är ju verkligen pytteliten!

[sara&skrållan]
0

Väldigt skumt! Bara hur dem skrev var nästan obegripligt 🤔

Dem skrev chamstrar två gånger och c är inte precis breve h 😛

Konstigt att man inte får se bilder på hamstrarna heller 🤔

[sara&skrållan]
1

Det som var konstigt när jag tittade på annonsen som #6 länkade så fanns det en faktabok om hamstrar …. där borde det väl ändå stått något om hur en guldhamster ser ut och hur en dvärg ser ut ?

Gerro
2

Det finns tyvärr många idi*ter i vårt avlånga land..

mizuki
0

Buren kan omöjligt vara laglig…!

[Sara FE]
0

#8 Toppen! :)

[Sniff]
0

Hon svarade att hon skrivit fel och att hampisen redan är såld.

UlrikaD
2

#4 Hon svarade mig i morse att det visst var en väldigt ovanlig sort för den var tvåfärgad och det har inte funnits tidigare. Kände mig faktiskt tvungen att skicka länk till SHF hemsida med färger och teckningar.

Digitalis
0

Ovanlig för att vara dvärghamster? ^^

//frida