Min stökiga vilda lilla Ängel :D
Hej Hej.
Jag har ju lilla Lorina som troligen kommer att stanna kvar hoss mig då jag har svårt att lämna ifrån henne :) Men hon är så stökig så jag behöver all hjälp jag an få av er prffs ;)
Jag har provat ett vanligt plasthjul tror det är 20cm. Men hon välter det och gräverner det samt att hon tuggar på plasten. Det låter hemskt samt att hon tar sönder hjulen. Så jag undrar om det finns något tyngre Hjul som inte går att välta lika änkelt, samt andra leksaker som går att tuga på. Hon tugar inte på toarullar eller äggkartonger eller annan kartong så behöver andra förslag. (hällst inte så dyra saker då jag har en small ekonomi). Behöver även hjälp med vattenflaska eller liknande. Det går nämligen inte att göra håll i plasten (det är en samla låda från IKEA), för så fort det finns håll som ho når så bitter hon sönder buren (hon har bitit håll i en duna bur) Och det är så full fart på henne när hon är vaken att vattenskålen alltid är full med spån och jag årkar inte bytta vattnet en gång i timmen varje dag. Så komm gärna med förslag, men vattenflaska är inte optimalt om den inte kan hänga från taket (men hon har alltid rivit ner flaskorna hon haft förut samt att hon tugar på pipen) jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Just nu har hon en mini hamster toa som vattenskål för att det inte ska komma in så mycket spån. Det hjälper men det borde finnas något som det kommer in änu mindre spån i. Det kanske även finns ett bätre spån att använda en kutterspån som inte far runt lika mycket? Toalett kanske? Andra förslag?
Hällsningar