Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1076 ggr
[Occi]
0

Trebent liten goding!

Eventuellt så kommer jag få hem en Trebent liten kille snart! Men kan dom bli sjuka lätt? Han bråkade med sin hamsterbror så att den ena(denna hamster då) förlorade ett ben… Eller en tass. Men det har läkt ihop och han verkar pigg och glad.. Jag vill inte betala över 10.000 för att han har tappat en tass.. Men,men typ alla som har haft en Trebent hamster har det inte blivit något med..:) hoppas det inte blir det med den här!:)

[Occi]
0

Är det någon som vet? :D

AmandaJE
0

Vet faktiskt inte, skulle också vilja veta det! ^^

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

UlrikaD
0

Det brukar inte vara några problem ifall de saknar en tass. Det beror ju på hur det har läkt ihop. Är det fint och färdigt ihopläkt och han/hon kan gå utan besvär så är det nog inga problem.

[Occi]
0

#3 okej,super!:D

[Occi]
1

Fick nu veta att han är svart med vita prickar!! Åhh!!!

[Occi]
0

Ska åka och kolla på honom idag! Är det något extra viktigt jag ska kolla på honom för att vara helt säker att han är frisk?! :)

[sara&skrållan]
0

du bör ju först och främst kolla så benet ser bra ut (att det inte är infekterat eller så),se om han kan leva så (att han inte verkar ha det jobigt utan benet) och om han ser frisk ut i övrigt , är pigg och ändå kan springa & gå hyfsat ordentligt i alla fall trotts sitt saknade ben  + kolla efter fler sår för hans bror kan ju bitit honom någon annanstans också.

(du skulle kunna kolla honom hos vet om det skulle  kännas nödvändigt)

Lycka till och hoppas att han kan bli en frisk och kry liten vän !😉

[Occi]
0

Tack så mycket! Hur mycket kostar det då?? Att åka till vett?

Kokolandia
0

Jag har en trebent unge som jag ska sälja idag. Han har varit ängeln i kullen och vunnit både mitt och sambons hjärta. Helst hade vi behållit honom, hihi. Han mår lika bra som sina syskon. Det du kan tänka på är att inte ha en gallerbur eller Hjul med galler eftersom han saknar en tass. Och ha mjukt i buren. Min "Stumpen" blev av med en tass redan som 4-5 dagar gammal unge så han vet ju inte att det är något "fel" på honom :)

[Occi]
0

#9 hihi,okej! Vad bra!:) hade tänkt att ha en dunabur:)

Gabriella.L
0

Kan du posta en bild på sötnosen när du får honom? :)

Jag är nyfiken hur han ser ut. C:

[Occi]
0

Nu har jag fått honom och bild bomb kommer! Hihi!❤

AmandaJE
0

Ser gärna bilder :D

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

[Occi]
0

kolla min bildtråd! :)

Silverlight
0

Vill också se bilder! 😃

Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤

22/4-13  JUSTIN BIEBER Hjärta 

If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...

Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.Glad

[Occi]
0

Bilder kommer snart! Då jag måste ladda upp på datorn och det kan ta ett tag!:)

Gabriella.L
0

Hur går det med lillen? :)

[Occi]
0

Det går jätte bra! Jag ska lägga upp bilder men då min dator inte ville göra som jag ville förut så gick det inte. Men kan försöka på våran stora dator sen!:D