Ena benet!
Jag var på djurmagazinet och dom hade hamster hanar som var födda vecka 4, jag fråga en som jobba där om jag fick titta på dom. Det fans två små söta hanar i buren men jag såg att dom bråka lite småt.. Jag sa att dom bråka men hon som jobba där sa att det bara var lite lek.. Men då såg jag att det var rött på ena hamsterns ben, jag sa det till henne och hon kolla på deräkten och då hade den andra hannen ätit upp hans ben. Dom tog in han i en annan Bur och han var pigg och glad. Han klättra på galler buren han fick. Hon sa att en som jobbar där skulle ta hem han och ta hand om honom. Tror ni dom kommer göra det? Eller…..
Man får väll hoppas… Med det var bra gjort av dig att söga till! Du skulle ju kunna komma tillbaka och kolla till så att dom verkligen gjorde som dom sa. Djuraffärer har inte den största kunskapen om djur direkt…
//Selma
Stay strong, whathever they say.
Antingen tar dom hand om den eller så får någon hamster till middag…
Anna och taxen Max
#1 :Kommer såklart komma tillbaka till djurafären och fråga hur det har gott, tänker på han hela tiden!
Du kanske kan köpa honom eller erbjuda dig att ta hand om honom.
Anna och taxen Max
TILDA VI ÅKER DIT PÅ SÖNDAG!!
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Jag jobbar själv i en djuraffär och vi tar dock inte hem hamstrarna men de får sitta i sjukburar bak på lagret där de får tillfriskna i lugn och ro. När det är friska sätter vi ut dessa igen till försäljning så de får ett rigkigt hem:)
Dock kan jag ju inte säga hur de går på den butiken där du varit. Det kan hända att de låter hamsterna somna in. Vet att de fins en del djuraffärer som gör så då de inte har plats, tid, eller ork att låta hamstrarna bli friska.
// Elin-li,
Åh, i Västerås? D: Brukar ju vara i den affären då och då, hoppas verkligen de tar hand om hamstern.. :O
~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~
Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter
www.LesPhotos.blogg.se
Jag jobbar på en arken zoo butik i stockholm. Du kan ju alltid ringa och fråga eller som de sa tidigare så kan du gå dit. Du kan ju ringa och säga att du vill köpa den. Då får du alltid veta om den är kvar och hur den mår. Du behöver självklart inte köpe den även fast du säger att du är intresserad av den;)
// Elin-li,
#8 :Man får väll hoppas att det går bra för han. Men jag kommer gå och fråga hur han mår.. Såklart jag vill köpa han men vet inte om jag har plats för min hamster jag har nu ska snart få en kull!
Nu har min bästa kompis (fotboll22) hämtat lilla stumpen! Har mår toppen och stupen har läkt ❤ laddar upp lite foton på hm och sin lilla stup!
#10 Vad bra! :D
//Selma
Stay strong, whathever they say.