Hamster fakta hjälp!
Hej detta är fortsättningen på mitt förra inlägg " hamster sökes ".
Jag har en del frågor som ni gärna får svara på, ni kan även gissa, men skriv att du gör det. Ni går jätte gärna skriva vad du har för hamstrar om du har någon. Jag är mest inne på att skaffa guldhamster men kanske kan bli dvärg vem vet. Så svara gärna och om du har något tips om hamster mat eller pyssel så får du jätte gärna skriva det som en kommentar!
//Elvira😉
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Om man köper en Gudhamster som är långhårig kan man bara klippa pälsen om man tycker att den blir för lång?
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Hur långa är era hamastrar?
Med vänliga hälsningar,
Elvira
#1 Ja, du kan klippa en hamster. Det blir kanske inte supervackert, men det kan ju hjälpa hamstern så det inte fastnar massor av saker i pälsen.
#2 Har dvärghamstrar, och dom är ca 7-10 cm. Har inte mätt. Kan inte svara på hur lång en guldis är dock.
#3 Jag har Dunaburar, men har även en stor Samlalåda som lekhage. Det är många som har den som Bur till sin guld, och den ska vara väldigt bra, då den är stor för hamstern att vara i. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Tack! Var köpte du din dunabur?
//Elvira
Med vänliga hälsningar,
Elvira
#5 Jag är inte henne, men du kan köpa dom på http://www.pwss.se/pages.php?pageid=1
//Selma
Stay strong, whathever they say.
Jag har en guldhamster och hon är ca 15 cm lång :) till henne har jag en duna fun. :)
Lydia & Tindra 
Nej det spelad ingen roll ja vill bara veta.🙂 Lär någon av er aggiliti till era hamstrar?
//Elvira
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Jaha vart köpte du din Bur da? lydia.L
Jag undrar om http://www.pwss.se/pages.php?pageid=1 är en nät butik. Är den det?
Med vänliga hälsningar,
Elvira
#9 HAHA, ja? Det ser du väl själv.
ÅÅ vad söt! Har du köpt hindrenna i sådana fall var?
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Jag har hört att en person har planterat krasse i en blomkruka och sedan gav sina hamstrar hela krukan så att dom fick gräva och äta och leka så mycket dom orkade!😃
Har ni testat ja/nej?
//Elvira
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Visst är hon
Lydia & Tindra 
aa verkligen! Har du köpt alla "hindren"?
//Elvira
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Jag har byggt mina hinder själv :) om du är intresserad av mått och så på dom så kan du skicka ett meddelande till mig :)
Lydia & Tindra 
ja! Jag är jätte sugen!
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min dvärg tränar också! Kan ta 2 av 3 videos🙂
//Selma
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Andra videon när han stannar lite i slutet😃 Oooppss…. blev lite baakgrunds-musik där!
//Selma