Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1502 ggr
[Occi]
0

Bur till salu?!lite panik..

Nu söker jag en Bur.. Ganska panik,fast inte så mycket.. Som kanske några vet fick jag hem en lite Trebent kille igår. (jag lovar det kommer en bildtråd idag! ) iaf så har han en gallerbur nu ,pga att det bara fanns det på djurmagazinet och nu lånar jag min bästa kompis Bur.. Det kommer funka ett tag tills hon vill ha till baks den och jag måste köpa en ny! Han älskar att klättra vilket inte är det bästa för hans ben. Det har läkt fint men jag känner på mig att han kommer göra illa sig snart! Så nu söker jag en ganska stor dunabur för ett ganska låkt pris. Eller Ahh,, ni bestämmer! :D

[Occi]
1

Juste.. Den ska finnas nära Västerås!:D

[Occi]
0

Puttar upp lite …!

AmandaJE
0

Bor där men har tyvärr ingen dunabur D: Men hoppas du hittar någon! :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

[sara&skrållan]
0

Har duna som typ är till salu men bor i Skellefteå (lite långt) 😕

[Occi]
0

Synd :(

mizuki
0

Finns ju hemsidor som säljer burar. Såg en här http://www.gnagarboden.se/duna-maxi-p-604-c-197.aspx. Det finns ju även zooplus.se. Jag har inte superkoll på Internetbutiker faktiskt. Men annars är ju blocket/tradera alltid bra att kolla :)

IKEA finns i Västerås också så en SAMLA-låda kan du ju alltid köpa om det krisar ;)