Favorit färg, tecking, hårlag?
Ja vad är din favvo färg, teckning & hårlag?
Vet att det har funnits en likadan tråd men kan inte hitta den :)
Så jag startar en ny!
Min är nog svart satin KH.
Gillar nästan alla färger med satin kh ^^
- Redigerat 2021-06-06 11:15 av Herveaux
Satin KH är helt klart favoriten bland pälstyperna. Teckningsmässigt så gillar jag faktiskt de flesta, bara de är rätt kombinerade. Favoritfärgerna är ganska många också. Men ex en rost bandad korthår satin, silverdove korthår satin odyl är riktigt fint!
Min är nog Sapphire på Vintervit.
Och på Guldar gillar jag Sobel, håller inte koll på alla haha 😉
Och Campbell gillar jag svarta ! är ju för söta ! ❤️
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
Finns nog inget vackrare än en silverdove satin kh, och tänka sig.. det är precis en sådan pojke jag har här hemma, egenuppfödd också.
dove är också en favorit, gärna kh. dock gör sig dove enligt mitt tyckte mycket finare som ds, gärna ba ds.
hm, generellt tycker jag är kh är mycket,mycket snyggare än lh, ändå har jag världens hårboll här hemma - varför? jo för dom är så många gånger mysigare! dock är satiner rätt mysiga de också med sin lena päls.
ang. färger är rost och cinnamon så himla snyggt också, cremé är också en stor favorit.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
På kineser så gillar jag agouti ds. Kan inte så många färger & tror inte att det finns så många heller :)
På vintervita så gillar jag dom flesta ^^
Och campisar ska vara mandarin, blå eller svart!
Och juste!
Älskar också nf ds på guldisar<3
Och offwhite & creme!
Har turen att äga alla tre färger ;)
Min är på guldhamstrar Champagne lh satin ❤ :D
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Svart satin kh hur ser den ut ? Kan nån visa en bild ? :D
Har för många favoritfärger på guldisar. Men på campbells är favoritfärgerna blue och lilac fawn, hihi precis de färger jag skaffar. Gillar även de andra rödögda färgerna. Vintervitens favoritfärg är sapphire, den enda jag gillar.
Åh har så många, men rost umb satin lh, bö silvergrå umb och rö bö silvergrå umb, gärna satin på dem med. offwhite med eller utan satin, silvermink, bö sobel, koppar, riktigt mörk creme 🤔
Går inte bara att välja en enda
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Det absolut vackraste tycker jag är de som är helt creme färgade, så himla fin färg!
Min absoluta favoritfärg är mink ds satin rex lh. Min favoritfärg nr 2 är bö sobel rex lh :)
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
cinnamon, rö bö silvergrå, choklad, mink, dove är favoritfärgerna. Gillar både lh och kh, rex och satin är favorithårlagen. :)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Mink satin rex lh ska det stå! På dvärghamster gillar jag mest sapphire :)
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Mina favoriter är sobel/bö sobel satin rex långhår eller nf umb satin rex långhår😃
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
LH satin Offwhite/ev creme ^_^
Men kära någon! 😍❤️
#15 Åhh så fin ! ❤
Javisst är han snygg.. Han är den största hamstern jag haft också i typningen, minns inte hans vikt men han var en riktig bjässe.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Hehe det var jag som startade förra tråden. Det finns så många fina färger. Men absolut favorit är nog Rost d.s LH rex :) gärna r.ö eller oddeye med :)
#20 Det är inte en rost. Hon har för mörka öron för det ;) Rost har brunaktiga öron :)
Hon hade väldigt otydliga kindteckningar… ser ut som en hätta men inte alls tydlig. Vet faktiskt inte vad det kan vara men rost ska ju vara mer brunaktiga i färgerna :) både kindteckningar, öron, tippning osv :)
Men fin är hon :)
Okej haha har alltid varit väldigt osäker på vad hon är för färg ^^
Vet du vad hon kan vara för färg? :)
Mamman är creme ba & pappa är Nf ba.
Haha ja visst var hon!
#22 Jag vet inte. Det kan ju inte vara så mycket annat heller det är det som är det krångliga. Så det kanske är rost? Vet inte om bilden visar tydligt hur hon ser ut heller? Tycker öronen ser svarta ut dock och inte bruna och samma med kindteckningarna. Jag vet inte. Men söt var tjejen :)
#24 Där ser man tydligare :) Där ser det mer ut som rost :) bara öronen som ser väldigt svarta ut… Men det finns inte så många andra alternativ så ;)
Haha okej tack! :)
Då har jag trott rätt hela tiden då ^^
En Silvermink bandad(perfekt band) korthår satin rex är nog min drömhamster tror jag. Sedan är jag ju förtjust i de flesta guldhamsterfärgerna. :)
På vv dvärghamster är det Agouti pearl, och mandarin. Inte för att jag skulle avla på mandarin, men jag tycker det är riktigt fint. 🙂