Uppfödning läggs på is
Jag har nyligen fått ett jobberbjudande utomlands och planen är att jag ska arbeta och bo i Tjeckien ett år, om inte mer.
Detta är verkligen något jag sett fram emot i snart 5 år… dock betyder det att jag måste sälja mina hamstrar och lägga uppfödningen på is.
Det gör oerhört ont att behöva lägga ut denhär annonsen men jag kan inte ta med mig mina bebisar…
Jag bor i Örebro men transport till Sthlm och Gbg kan lösas.
The Big 2012-08-05, Svart Dom. spot Långhår Satin

Englatassens Emerald Express 2012-03-30, R.ö Lavendel umb. Korthår

Doris 2012-04-25, Cinnamon Långhår

Mapilamis Tummetott 2012-02-22, S.ö Creme Långhår

För mer bilder gå in på min hemsida: http://slugawoo.wix.com/slugawoo
Skriv i tråden om ni har frågor om hamstrarna.
/Miranda
Mvh Miranda
Slugawoo's Guldhamsteruppfödning
ojdå :( tråkigt!
synd att ja inte kan, hade gärna köpt någon av dina goingar annars :(
Neej va tråkigt att du måste sälja dina hampar :(
Jag skulle mer än gärna vilja sno Ellie men eftersom att jag ska börja gymnasiet om typ ett år så skulle deet inte ha varit snällt om jag skulle ha behövt att sälja henne sedan igen :(
+ att mitt intresse har börjat att svalna..
Hoppas att du finner fina hem åt dom alla<3
Vad har doris för stam? 
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Hmm.. en skolkamrat frågade mig om råd häromdan eftersom hon vill köpa en guldis till sin djurälskande lillasyster… Tipsade så klart om uppfödare hellre än zoobutik och sade att jag skulle hålla utkik..
#3 Doris pappa är CocoPopz Godiz och mamman är Flingans Bea. Det är bara creme- och viltfärgat samt att hon har rex långt bak i ledet (hos farmors mor)
#5 mja, eftersom att jag inte vet om jag kommer förlänga vistelsen efter det första året är det nog ändå bäst att bara sälja dom.
Mvh Miranda
Hmm, synd att det inte gick att fixa transport norrut, gillade verkligen Doris & Mapilamis Tummetott.
#7 transport brukar ju kunna lösas ändå, kika på djurtransport.ifokus :)
Mvh Miranda
#6 Haha vad kul, min ena honas mormor är flingans bea ( fiona ) , har du köpt doris ifrån ärtans hamsteruppfödning?
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Tack för tipset, skall kolla!
Har Doris fått någon kull?
#6 vad kul. ja, hon är från ärtans! ;D
#10 Ja Doris har fått en kull :)
Mvh Miranda

Cocopopz Godis är en jätte fin hane Emilia! ;) Han kom på 1a plats i standard på dubbelutställningen i okt 2011! Snyggaste kh jag har sett! Och just därför bor han här hemma! :P haha! Pappan till honom är från England. :)
// Nathalie
hehe vad kul nathalie, fäärg? :) två namn säger inte mig så mycket dock :) färger bakom o inte bara på föräldrarna vill jag veta ju :)
Hej!
Englatassens Emerald Express är ju mycket intressant! Har du hittat köpare till henne? Om inte så vill jag gärna köpa henne! Har planer på att starta upp en liten familjär uppfödning. Om hon är såld så är jag intresserad av att tinga en hona ur hennes nuvarande kull!
Jag bor i Norrtälje.
Mvh Marie
Hejhej! Hur är satinhonan i temperament? Jag bor i Stockholm och är nog intresserad av att köpa henne, men isf inte förren vecka 10 eller i slutet av mars. Med vänlig hälsning, Michelle
11# Vad kul! :D
#11"
Tummetott, Emerald Express och The Big är nu tingade.
Mvh Miranda

#13 Pappa Godis är cinnamon. :) Bakom honom finns nf, cinnamon, sobel, sg(vilket inte gör nån skillnad :P) och även rex. Godis själv har också fått rexbarn så han är rexbärare. :)
Flingans Bea har jag däremot ingen koll på. ;)
// Nathalie
Det har jag nu Nathalie :) Fasiken va gött om hon skulle vara rexbärare också! Lilla Doris ska få flytta in till mig minsann :)