Bästa fodret?
Hej! Jag undrar vilket torrfoder som är bäst för en guldhamster? Jag har hört om duvblandning utan majs, är det bra? :)
Jag använder hamster complete till min dvärgis och han verkar gilla de. Det ser tråkigtut men innehåller både vegetabiliska och animaliska fetter som en hamster ska ha. Och han kan inte bara plocka ut det som är gott. Har ju färska grönsaker och sen har jag köpt lite annat roligare Foder i lösvikt som han ska få som lördagsgodis :p men tror att hans lördagsgodis mer är för att jag tycker det ser tråkigt ut med torr Foder.
Anna och taxen Max
Ja duvblandning utan majs är bra :) och bra Färskmat utöver det :) jag blandar egen mat på de fyra sädeslagen (finns en sådan musli), solrosfrön, duvblandning, bovete, hundmat, kattmat (små mängder) m.m! Sen har jag även en gnagarblandning från coop som jag blandar i, men endast för att min mat tog akut slut så pappa köpte den och nu ska jag använda den till den tar slut ;)
Okej, tack båda två :) Är det någon grönsak eller frukt som hamstrar INTE kan äta? :)
Avokado eller citrusfrukter,vad jag kommer på nu iaf #3
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
#4 Okej, tack! :)
Jag köper 20 kg säckar med Hamster crispy och blandar i hundtorrfoder och ger även Färskmat!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se