Välkomna hem mina små hjärtan
Efter att Kakan dog så ja, har jag känt mig allmänt nere. Inte så konstigt men så blir det ju, när en kompis får vandra vidare. Har pratat mycket med mina arbetskollegor på jobb och ingen av dom är intesserade av hamstrar, men dom lyssnar och frågar. Har berättat en del om dvärgar och om jag skulle skaffat ett syskonpar till. Men men, nu till saken. Fyllde år i januari och fick av mina arbetskollegor 2 brödrar!! :D Dock från djuraffär men alltså har min predikan om 2 stycken osv osv gått in. En underbar present och 2 underbara små dvärgar. Hade dom tillsammans men såklart, så börjar dom slåss. Numera bor dom i varsin Bur och jag har försökt släppa ihop dom efter men icke. Det har dom inte lust till. Så jag vill presentera mina nya små vänner Hugin och Munin välkomna hem till mig
Grattid både till dig och till att dessa söta hårbollar hamnade hos dig! :-)
Va roligt att dina arbetskamrater lyssnat på dig, och köpte hampisar! Hoppas dom kommer trivas bra hos dig! :D
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Vad roligt att dina jobbarkompisar lyssnade på dig och köpte två hamstrar. Lite synd att du fick just djuraffärshamstrar förstås, men eftersom de inte är hamstermänniskor så gjorde de väl så gott de kunde. :)
Grattis i efterskott till dig och grattis till hamstrarna!
Tack :) Alla. Tyvärr har jag blivit förkyld och ja, det närmsta jag kommer någon av mina pojkar nu är att titta på dom -_-. Inget vidare roligt, men jag får tvinga pojkvännen att möblera om till dom idag ;)
En bild på dom alla 3 :) Mc Muffin ville inte heller ha en kompis men men. Dom verkar trivas bra trots omständigheterna.