Hamster iFokus

Hamster

Etiketteruppfödninginredningtillbehör
Läst 1120 ggr
Lojs
0

Sälja hamster plus tillbehör?

Jag funderar lite på att kanske börja erbjuda ett nybörjarkit när jag säljer hamstrar, för att köparna dels ska få det smidigt och bara behöva köpa till Bur och bolåda, dels få prova saker som jag tycker är bra och kanske kunna köpa det istället för vad som kanske finns i mataffären. Jag tänkte att det kunde ingå: Vattenflaska Matskål Toaskål 5 dl mat (min blandning) Strimlat tidningspapper Två påsar (storlek sopkasse kanske) olika sorters strö (jag tänkte typ STL och alspån eller liknande) Två sorters toasand (typ chillasand och kattsand, kanske en halvliter-liter av varje. Är detta något ni skulle varit intresserade av när ni köpte typ er första hamster? Många frågar om jag säljer burar, men jag tycker val av Bur är så individuellt, så det vill jag inte ge mig på att rekommendera någon särskild. Jag tänkte sälja ungefär för inköpspris, så det kommer vara billigt.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

• Redigerat 2021-06-06 11:33 av Herveaux