Inreda buren
Förskag på hur och vad man han inreda en hamsterbur med? Vill ha lite nya idéer och få lite nyare och roligare Bur!
Jag har haft många olika sortes inredeningar :)

Det bästa är ju att man kan välja och experimentera i princip som man vill!:) Så länge det inte är av farliga material…
Jag använder allt möjligt… böcker, krukor, gamla kartonger, jordbad, sandbad, hus, tunnlar, vänder upp och ner på saker,vedträn… ja… u name it :) Här är lite olika inredningar Yuki har haft!

Så kul att se era kreativa burinredningar! :)
vad var det för blått rör som du har i buren #2 ? såg så roligt ut…
Med vänliga hälsningar Mika & Oso 
#4 det är lila :P Jag har också ett sånt :) det finns i de flesta djuraffärer, tror det kostar 69.. men man kan göra det jättelångt och böja det och sånt :)
OK, tack verkar vara jätte smart! ska nog se om jag hittar ett sådant
Med vänliga hälsningar Mika & Oso 
Va fina burar ni har! Min behöver fixas märker jag… men antar/hoppas att det kommeriigång med tiden. Köpte Rolf i tisdags så får nog ordning på den efter lite tid och min tur till Ullared :)
Anna och taxen Max
Btw Paulina! Vart har du köpt de där underbara huset som är bla på sista bilden? Och ni som använder toalätt, funkar det bra? Gillar inte allt damm som kommer av spånet, spånet i stallet dammar inte alls lika mycket
Anna och taxen Max
#9 Menar du det under ställnigen? Ingen aning faktiskt, haha xD Jag köpte det begnagnat ^^ Men man kan bygga ett eget :)
Toalätt dammar inte, vissa tycker det luktar äckligt, vissa tycker det luktar gott :) Jag tycker det luktar gott+fräscht ^^ Dock är det ganska hårt att gå på.. så om du kan blanda ut det med något, ex alspån (dammfritt), STL-strö (dammfritt, dock dammar det jättemycket när man häller i det, men häll i försiktigt så dammar det inte och det dammar inte efteråt :) )
#9 Alströ eller hampaströ är väldigt bra att ha som underlag annars 
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Ok tack för tipsen :)
Anna och taxen Max