Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 622 ggr
Mo-Mo
0

Måste sluta titta på blocket..

Usch, jag måste sluta att kolla djur på blocket. Idag hittade jag en fin hamster 6 månader gammal som bortskänkes för att barnet inte har intresset kvar. Blir så ledsen..

Har redan "räddat" en dvärghamster från blocket. Vill hjälpa alla men det går inte!! Blir så ledsen på alla människor som skaffar djur men inte tar ansvar! :(

Denna hamstern hade iaf mat och vatten, men en pytteliten Bur. Alltså det gör ont i mitt hjärta.

(Ville bara skriva av mig lite. Det går bra att pma om man vill se annonsen. )

Sara1214
0

Hona/hane? Vart finns den? Inte så att jag vill köpa den eftersom jag har en hamster. Men undrar bara.. Blir också ledsen..och att vissa inte tar ansvar för sina djur..:(

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Mo-Mo
0

Står ingenting om kön :( Bara att den är 6 månader gammal.

Runt Kungälv utanför Göteborg finns den. Jag kan säkert hämta ner den till Göteborg om någon skulle vilja ha den.

Sara1214
0

Jaha,okej..

UlrikaD
0

Är ju inte barnets fel att det inte har intresset kvar om föräldrarna är så korkade att de går och köper marsvin till ungen.

Är barnet litet så blir väl de nyaste djuren roligast.

Sara1214
0

#4Ja,exakt;) Så var det när jag var liten. Då hade jag en kanin och ville ha en hamster;) men fick inte förns jag visa att jag kunde ta hand om min kanin. Alltså så fick jag inte en förns kaninen tyvärr gick bort:( Mamma hjälpte mig med den också:)

Rocksey123
0

Blir också ledsen… Men vad kan man göra?Rynkar på näsan

//Selma

Stay strong, whathever they say.