Hamster iFokus

Hamster

Etikettrysk-vintervit
Läst 965 ggr
Emmny
0

C- kullen ;)

Nu är C-kullen 3 vckor och om ett par vekor är dom redo att flytta till egna hem ! Alla ungarna har sina egna personligheter och är otroligt nyfikna. Man får gärna komma och kolla på alla unganra innan man bestämmer sig. Föräldrarna till denna kull är :

u: Snögatans Blue sky , Sapphire pearl

e: Boy , Mandarin

Chase: Hane , Augoti pearl   Till salu

Clowe: Hane , Augoti           Till salu

Chellow: Hane , Mandarin      Till salu

Cody: Hane , Mandarin pearl Till salu (ev tingad)

Chame: Hona , Augoti           Till salu

Cue: Hona  , Augoti              Till salu

100 kr utan att dom är reggade i SHF

200 kr om dom är reggade i SHF

Vi finns i Skåne Lund , om man inte kan ta sig till Lund finns ju Djurtransport i fokus som man kan kolla om det är nån som har planerat en resa till dig ;) Om ni är intresserad av nån unge så är det bara att pm:a eller mejla mig  zebba@hotmail.se  ;) Bilder kommer!

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

Emmny
0

Jag kommer behålla Cue ;)

Ha det bra !

Emmny
0

1 reggad hamster kostar 100 kr ist. Jag vill helst att dom flyttar ihop , 2 stycken reggade hamstrar 150 kr . 2 stycken o reggade hamstrar 100 kr. En o reggad hamster 80 kr.

Ha det bra !

Emmny
0

putt;)

Ha det bra !

Emmny
0

verkligen ingen som är intresserad av en liten unge ? Oskyldig

Ha det bra !

Nilla_93
0

jag skulle säkert vilja ha en mandarin och rö men problemet att jag bor i finland.

Emmny
0

Så synd , du har inte planerat en resa hit eller så kan vi kolla på djurtransport.ifokus finns många som importerar från Finland .

Ha det bra !

Nilla_93
0

ha fundera på en resa till stockholm men vet fortfarande inte när de blir tyvärr..

Emmny
0

Okej :( Men du kan ju alltid kika in på djurtransport.ifokus ;)

Ha det bra !

Nilla_93
0

ska göra det

Emmny
0

Okej ! ;)

Ha det bra !

julia_scrapi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tungan ute

en fråga  funderar på att skaffa en flickvän till min hampis scrapi men e osäker om jag ska göra det för jag e rädd att jag inte hinner sälja dem…… så kan ni hjälpa mig?????????

julia_scrapi
0

menar altså kullen som föds :P

Emmny
0

Innnan man parar kan man ju fråga djuraffärerna runt omkring en och ifall att du inte får sålt dem så kanske djruaffären vill ta hand om dem.

Dem flesta rekommendera ju egentligen inte att ge/sälja till djuraffärer men om du ser att djuren har det bra och du kanske kan åka dit nån gång och se så dem har det bra.

Innnan du frågar djuraffären tycker  jag att du ska tänka själv också för djuraffärer vill man inte ge sin hamstrar till. Det bästa skulle ju vara att du hade en Bur till var och en ( guldisar bor ju ensamma) till dem blir sålda. Djuraffärer har ju inte heler den bästa vården tex om djuret blir sjuk har dem inte råd med vet så då blir det avlivning. Tänk och planera noga innan du bestämmer dig för att para !

Ha det bra !

julia_scrapi
0

tack för tipset ska nog fundera på att köpa fler burar faktist föresten går det och ha dem kanske i sånnna där ikea lådor? många säger att det är bra :P?

Emmny
0

Ja ikea samlor går bra ! 130 L

Ha det bra !

julia_scrapi
0

tack :)

Hamsterlycka
0

#11 Du hade inte tänkt att sätta ihop guldhamstern på bilden med dvärghamstrar va? Glad

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Emmny
0

#11 det tänkte jag inte på ! haha ja ska du det ?Flört

Ha det bra !