Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 6676 ggr
b3llaa
0

leksaker! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej:) jag vet att det finns många sådana här trådar, men tycker de är så roliga så vi gör en till;)

jag behöver lite tips på klätterleksaker man kan ha buren, för jag har jättedålig fantasi. muffin får nästan alltid ha lite rör, Sand, gren, Hjul och ngr kartonger, och nu har han tröttnat på det…

vad har era hamstrar för klätterleksaker? jag kan inte komma på ngt kul till muffin:(

VilmaFerm
0

Ta en titt in på www.djurbiten.com där finns fullt med roliga leksaker och klätterställningar, där finns det nog något som kan inspirera dig! :D

[Emma-Rhino]
0

Ja djurbiten har bra saker! Håller med där.

91Marran
0

köp en sådan där klätterställning, som ser ut som en sådan som finns på lekplattser om du förstår vad jag menar?

Mvh
Mig

Solan1976
0

Ha ha undrar om de har fel på prissättningen för de strukna priserna är precis samma som "rea" priset… på alla produkter..

EmElton
0

Personligen älskar jag NL-produkterna.

Leksaker och hus i trä!
Då är det ju ingen större fara om de gnager lite på grejerna heller ;)

Sök på NL på djurbiten så får du upp produkterna, naturligtvis kommer ju även lite andra grejer upp, men du förstår säkert vad jag menar.

Sen behöver man ju inte köpa värsting-ävnetyrsparken för över 2000 ;P

Odette
1

åh.. nu blev ja sugen på att göra en värstning beställning på leksaker där från Djurbiten…e ju så kuuul att beställa saker, livsfarligt för ekonomin Flört

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

EmElton
1

#6 word på det!

[Emma-Rhino]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

haha, håller med #6. Beställde själv för 500kr typ, blev ett hus, en vippbräda, en sån bro med ståltråd som man kan böja, och ett nytt Hjul då det hon har är lite på gränsen för litet.

Men har hittat mitt dröm köp om jag var rik! Kolla in och dröm ni också!

Odette
0

#8 jäklar!!! Vill ha!! Hur mycket kostar det …… Obestämd

_

Imasy
0

Men du har ju 10% rabatt hos Djurbiten, så shopp´loss´vettja´;)

EmElton
0

#8 och 9#(9)
Det är väl den som kostar typ 2500? *w*

Odette
0

hahaha jag får flytta till en mindre lägenhet själv- så hamstrarna får en större hihi haha hoho.. dyyyyyr ;-D

_

EmElton
0

*Ser framför mig min lägenhet fylld med spån och hamsterleksaker*
Då kan man ha flera guldisar lösa så får de helt enkelt hålla sig till varsit rum :D Om de nu är tillräckligt smarta för att fatta I know I wouldn't fast det är ju åh andra sidan jag!

Odette
0

haha.. nä men allvarligt, den var fruktansvärt häftig! Jag ska sitta å drömma mig bort lite nu å kolla runt på lite olika sidor.. som inspiration till nästa gång man får ett ryck och ska beställa leksaker :-D

Jag väntar för fullt nu på att två nya burar skall komma hem.. Får dem kanske inte förrän näst,nästa vecka men det är värt att vänta. Är ju så kul med nya grejer, burar å leksaker till sina små Glad

_

[Emma-Rhino]
0

#9 den kostar 2790 kr. Sen finns det en mindre variant som kostar 2195 kr och har bara två våningar. =) Men det är ju för dyrt att ens tänka på. Men iallafall. =)

Odette
0

#15 ja på tok för dyrt är det ju, då sparar jag hellre till en ny soffa.. Men synd att man inte är lite mer händig å har bättre grejer hemma, då hade man ju kunnat bygga något liknande. Jaja.. gräset är alltid grönare på andra sidan staketet :-D

Men jag tycker att vad gäller leksaker till hamstrar så är det egentligen bara fantasin som sätter stopp- man får testa sig fram och se vad hamstern uppskattar mest :)

_

SandyCipper
0

Tycker det är roligt att läsa alla kommentarer =')

Ni som går i skolan ( jag gör ) - Kan bygga leksaker till hampisarna på träslöjden ? ;D

SandyCipper
0

Tycker det är roligt att läsa alla kommentarer =')

Ni som går i skolan ( jag gör ) - Kan bygga leksaker till hampisarna på träslöjden ? ;D

Odette
1

hihi jag får börja om på skolan tror jag… eller smyga mig in i en skolklass lite diskret på deras träslöjds lektion..  Skäms

_

EmElton
0

Jag hänger med dig #19 :)

Ziva
0

Synd att vi har syslöjd .. Oskyldig

EmElton
0

#21 Sy en hängmatta? :)

Ziva
0

#22 Jodå, men vi får inte välja vad vi ska göra på syslöjden för våran tråkiga lärare .. Obestämd

EmElton
0

#23 det brukar vara så :( Om vi blev klara med något fort så fick vi sy vad vi ville (= Sy FORT) :D

Ziva
0

#24 Ok, det får inte vi .. vi kmr först att få välja i 9an Tyst

EmElton
1

#25 Den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge (HOST)

ella99bella
0

putt

Mvh/Ellen<3Glad

julia_scrapi
0

ska själv okså köpa lite leksaker till min guldtis scrapi ett tips köp ALDRIG sån där lekplats med rutchkana rutchkanan har stickor och hamstrarna kan få alvaliga skador och fastna Foten i munnen

Frosstis
0

#28 Men hamstrar åker ju inte? :/ Dom går ju xD

julia_scrapi
0

#29 hahaha xD men de kan få en  sticka i den lilla tassen :(