Många många burar??
Är nyfiken på hur ni med många burar löser det med utrymme. Jag har 7 burar i mitt sovrum nu och det funkar bra! Men är nyfiken på hur ni andra löser det. :) Staplar på varandra? Har ett särskilt djurrum? Bilder är inte nödvändigt. Men berätta gärna hur många burar ni har och hur ni väljer att smycka rummen med dem. ;)
Mvh Ellenfyrkant
Har tio stora burar för tillfället 4 130L samlor och 3 akvarium o en 3-facksbur. Har akvariumen och 3-facksburen i vardagsrummet, samlorna och reservburarna i sovrummet. Får fungera för tillfället. Hade varit smidigt om man kunde stapla de stora samlorna på något sätt..
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

Jag har ju ett djurrum. Jag har dunaburar och lådor till smådjuren. Det är chinchillaburarna som tar plats. De är 100x100x50cm.
#1 Man kan stapla samla-lådorna om man skär ut sidan och nätar istället för taket.
Har själv inte gjort det och vet inte hur locken håller, men har sett folk som gjort så.

Jag har ett eget rum till djuren, där har jag lagerhyllor som de flesta burarna står på eller under. =)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Jag har djuren i mitt sovrum. Har trähyllor, antoniusstativ och staplar mina samlalådor på varandra. ;) Samt börjat öppna upp gaderober för att får plats. :P
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
oo, finns det någon som har bild kanske, älskar bilder på djurrum och hur andra har sina burar osv..! 
Såhär löser jag det.
Och nu har jag även tagit bort mitt vita vitrinskåp så jag har 5 burar bredvid hyllan och 5 burar på andra sidan av rummet. 

#6 är bokhyllan från ikea?
Mvh Ellenfyrkant
#7 Japp. :) Billig och bra. Skulle inte kalla det bokhylla, utan mer som en "Snickarhylla". Inte jättestabil, men den håller lätt alla burarna. :)

#8 Du vet inte alls vad den heter? :(
Mvh Ellenfyrkant

#9 Jag kan fösöka kolla upp det, men den kostar typ runt 150-200 kronor har jag för mig. :)
Snyggt ni har det! :D
#6 Har en sådan hylla, men jag fivk bara med 4styckna hyllplan :O
Tror att den heter Gorm, men vet inte lls.. ?
Tror att den kostade 250:- Och den lilla lite mindre.. :)
Jag hittade den! trähyllan gorm från IKEA! :) HÄR finns googlebilder!
#13 Du har helt rätt, den kostade 250. :) http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00058519/
Jag köpte ett extra hyllplan. :)
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30058508/#/00058519
Sen till sidan så kan du "byta" så att man kan se den lilla också! ;)
Hahga vi satte in samtidigt! ;P
Hur mycket kostar ett extra hyllplan? Är det på Ikea också.. :)
#18 Det kommer jag inte ihåg.
Vet att man kunde köpa hur många man ville till men det kostade extra. Så mycket vet jag X)