Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1600 ggr
Ellenfyrkant
0

Många många burar??

Är nyfiken på hur ni med många burar löser det med utrymme. Jag har 7 burar i mitt sovrum nu och det funkar bra! Men är nyfiken på hur ni andra löser det. :) Staplar på varandra? Har ett särskilt djurrum? Bilder är inte nödvändigt. Men berätta gärna hur många burar ni har och hur ni väljer att smycka rummen med dem. ;)

Mvh Ellenfyrkant

Zaviie
0

Har tio stora burar för tillfället 4 130L samlor och 3 akvarium o en 3-facksbur. Har akvariumen och 3-facksburen i vardagsrummet, samlorna och reservburarna i sovrummet. Får fungera för tillfället. Hade varit smidigt om man kunde stapla de stora samlorna på något sätt..

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

UlrikaD
0

Jag har ju ett djurrum. Jag har dunaburar och lådor till smådjuren. Det är chinchillaburarna som tar plats. De är 100x100x50cm.Skrattande

#1 Man kan stapla samla-lådorna om man skär ut sidan och nätar istället för taket.
Har själv inte gjort det och vet inte hur locken håller, men har sett folk som gjort så.

Lojs
0

Jag har ett eget rum till djuren, där har jag lagerhyllor som de flesta burarna står på eller under. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Charlie2006
0

Jag har djuren i mitt sovrum. Har trähyllor, antoniusstativ och staplar mina samlalådor på varandra. ;) Samt börjat öppna upp gaderober för att får plats. :P

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

panini
1

oo, finns det någon som har bild kanske, älskar bilder på djurrum och hur andra har sina burar osv..! Oskyldig

Roonja
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär löser jag det. Skrattande Och nu har jag även tagit bort mitt vita vitrinskåp så jag har 5 burar bredvid hyllan och 5 burar på andra sidan av rummet. Skrattande

Ellenfyrkant
0

#6 är bokhyllan från ikea?

Mvh Ellenfyrkant

Roonja
1

#7 Japp. :) Billig och bra. Skulle inte kalla det bokhylla, utan mer som en "Snickarhylla". Inte jättestabil, men den håller lätt alla burarna. :)

Ellenfyrkant
0

#8 Du vet inte alls vad den heter? :(

Mvh Ellenfyrkant

Lojs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på mitt djurrum, den är från ett tag sedan när vi precis börjat göra i ordning, så det ser lite annorlunda ut nu.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Roonja
1

#9 Jag kan fösöka kolla upp det, men den kostar typ runt 150-200 kronor har jag för mig. :)

panini
1

Snyggt ni har det! :D

#6 Har en sådan hylla, men jag fivk bara med 4styckna hyllplan :O

Tror att den heter Gorm, men vet inte lls.. ?

panini
1

Tror att den kostade 250:- Och den lilla lite mindre.. :)

Roonja
1
Roonja
1
panini
0

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30058508/#/00058519

Sen till sidan så kan du "byta" så att man kan se den lilla också! ;)

panini
0

Hahga vi satte in samtidigt! ;P

panini
0

Hur mycket kostar ett extra hyllplan? Är det på Ikea också.. :)

Roonja
1

#18 Det kommer jag inte ihåg. Tungan ute Vet att man kunde köpa hur många man ville till men det kostade extra. Så mycket vet jag X)