Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 801 ggr
Zvintos
2

Välkommen Slugawoo´s Puffin!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag hämtade jag hem min nya goding Puffin. Är så glad över att ha fått hem en liten ättling till min favoritkille. Det både syns och märks att hon är släkt med Arthur. Samma goa utseende och samma lugna och underbara temperament! Så vi kommer utan tvekan att trivas bra ihop, hon och jag! Kyss Blev en liten snabb bild när jag lyfte upp henne ur transportburen. Numer sitter hon i sin Bur och får undersöka allt från golv till tak. När fler bilder kommer återstår att se, det beror på hur snabbt hon finner sig tillrätta. Min gissning är att hon kommer finna sig tillrätta väldigt fort. Glad

FiffiLiina
1

Lilla Puffin.. Det ser ut som hon trivs väldigt bra!

Hon brukar finna sig tillrätta ganska snabbt i nya miljöer så det dröjer nog inte länge innan du får gosa med henne lite. Jag kunde ta upp henne och gosa med henne redan andra dagen.

Ni två kommer säkert få det jättebra! Det känns tryggt att hon kommer få bo hos dig för jag vet att hon kommer få det jättebra! Glad

MVH FiffiLiina

Frosstis
0

Vad söt! ♥

Slugawoo
0

Lycka till tillsammans :D

Zvintos
0

Tack tjejer! Glad

[Marro98]
0

Lycka till ni två! Hoppas ni trivs tillsammans! Skrattande

Zvintos
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sötfröken beter sig som om hon bott här hur länge som helst, så fotografering igår var en baggis om du frågar henne. ♥

Zvintos
2
Zvintos
3
Zvintos
2
Bine93
0

Gud så fin hon är Glad!

FiffiLiina
0

Haha #8 är en typisk Puffin-pose ^^

MVH FiffiLiina

Zvintos
0

#11: Haha, jasså? Tungan uteGlad Tycker såna poser är som charmigast, ut med "parabolerna" liksom. *skratt*

[Marro98]
0

Ojojoj… den blicken har man fått X antal gånger av Topas. Självklart så smälter man Kyss

Frosstis
0

#8 XD

FiffiLiina
0

Haha jaaa, brukade få den blicken x antal gånger när jag skulle fota henne. Hahahah! XD Fast jag håller med.. Söt är de alltid när de gör sådär..:)

MVH FiffiLiina

Roonja
0
Zvintos
1

Upptäckte förresten att det är en väldigt pratglad fröken, som pratar både högt och gärna. Tungan ute

Slugawoo
0

Åh hon ser precis ut som sin pappa! verkligen urgullig. Och pratet har hon nog fått av sin mamma som pratar jämt och ständigt :-)

Zvintos
0

#18: Ja, som jag skrev innan så syns det helt klart vem som finns i linjerna, i utseendet på både Adonis, Besos och nu Puffin. Jag ser helt klart den "röda tråden". Kyss

FiffiLiina
0

Jaa, pratglad är hon allt! Hon pratade jämt och ständigt när jag hade henne. :P

MVH FiffiLiina