LEK - Frågor om dina hamstrar
Snor en lek från råttor ifokus
.
T.ex om jag frågar "Hur många hamstrar har du?" eller "Vad hette din första hamster?" så svarar personen under på frågan, och ställer en ny. Fattar ni? :D
Kan börja.
Hur gammal var du när du fick din första hamster?
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
4 år. :)
Vilken av dina hamstrar har finast färg enligt dig?
jag har bara en så han har finast färg……… enligt mig!
#2 jag glömde att skriva den andra saken! ;)
vad är din hamsters favorit mat/godis?
En favorit här hemma är köttfärs(rå) och Barnmat. Hur ser din drömhamster ut? Färg, hårlag osv. :)
MVH FiffiLiina
En riktigt snygg choklad skp satin rex, som jag kommer på nu. Har massa fler drömhamstrar men det är en av dom! U N D E R B A R T !
Vad är det finaste namnet du kommer på till en hamster? :)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
har haft många fina namn till mina hamstrar å har.
ett namn som sitter fint just nu är Cheehey
vad är det värsta bus er hamster hittat på?
han rymde in till en högtalare (tur att vi inte andvände den då :D )
Tuggat sönder min favorittröja… Vilken aktivitet älskar din/dina hamster/hamstrar mest?
MVH FiffiLiina
oj jag glömde igen pinsamt!
vad var det senaste du köpte/gjorde själv till din hamster?
Mina hamstrar älskar att vara ute och springa på golvet mest. Däremot måste jag vara där och hålla koll och fånga de om de försöker smita ;)
Och de senaste jag köpte till hamstrarna var nog fröstänger (inte så nyttigt men de är värda det nu till jul).
Skall vara lite dum nu ;)
Vilken är den färg/teckning som du tycker minst om?
min favoritfärg är en lilac skp bandad satin rex korthårig tjej som jag haft . vill så gärna få en sån igen.
en färg jag har svårt för är svart lh. tycker de svarta lh inte får lika fin mörk färg som de korthåriga svarta. de långhåriga får färgen bara i topparna å blir så gråa när de blir äldre.
hur blev ni med hamster? (hur gick det till när ni skaffade er första?
Min första var Mumlan, hon var svart kh och jag var jätteliten och minns inte hur det gick till. Antar vi köpte henne i djuraffär!
Hur långt har du själv åkt för att hämta en hamster som du själv ska ha?
Vi åkte från Linköping till Ullared för att hämta 2st hampisar från Lojs, 30-40mil enkelresa tror jag?
Hur långt skulle du orka åka för en utställning?