Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 4548 ggr
tove1717
1

Talande hamster!

Hej! i måndags  köpte jag en hamstre i färgen blå kallas även något annat men kommer inte ihåg vad den heter. Men i alla fall så pratar han hella tiden.Han är inte rädd eller så men jag tycker det är konstigt.Han gör pratar  endå när jag inte där.v

Vet någon varför han gör det ? snälla svara

[Marro98]
0

Det kan vara för att han känner sig övergiven.

Min älsta guldis brukar typ pipa ibland. Och om jag ropar på henne så svarar hon :)

Roonja
0

guldhamster eller dvärghamster? Har du film på honom hur han låter

tove1717
1

jag har ingen film än har inte hunit ladda ner den på datorn jag fick han ju i måndags

tove1717
0

han är en vintervit tror jag!

aja han är en dvärghamster

Lojs
0

Det kan vara en förkylning, då kan de ha lite konstiga ljud för sig. Ge extra näringsrik mat, ha buren varmt och lugnt, gärna med en filt över. Om den verkar slö och äter dåligt, ring din veterinär.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

UlrikaD
0

Han kan vara sjuk som Lojs skriver.

Men flyttade han från sina syskon (eller mamma) till dig och sitter själv nu? Isåfall kan det vara att han känner sig totalt ensam och övergiven och ropar på sina syskon.

tove1717
0

i djur affären var han själv  en Bur och nu märkte jag att han bara piper när man håller honom i handen och pratarTungan ute

Odette
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hehe.. här har du en film på när Kjell-Yngve pratar. Visserligen en guldhamster och hon syns aldrig till ;)
Men man kan höra hur hon går runt och piper helt "menlöst" hihi;

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Anix
0

#8 Åå, vad gulligt!

tove1717
0

Han låter typ så där! fast om man roppar på honom svarar han och när man håller i honom snackar han också.

[Marro98]
0

Haha så låter min lilla Tindra Skrattande
Fast lite ljusare

Wellcraft
0

När gamla Tindra förr var i brunst så brukade pipa så för att locka till sig hanarna i rummet, rätt gulligt men hanarna blev alldeles till sig så fick sätta dem i olika rum hehe.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Odette
0

Haha ja det är riktigt sött alltså! Det är nog inte speciellt många hamstrar som pratar såhär, men det finns de som gärna gör sig hörda om än de måste prata för sig själv hihi

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_