Mini hamster?
Förlåt det har inte alls med saken att göra. Men gud va gullig hon är med vita flcäkar här & där 
Nja ifall hon inte är underviktig så, alltså att hon är spinkig. Men alltid ifall man är tveksam så kan man ringa veterinären, och fråga. Då kan de säga ifall det är värt att boka tid för.
Men ifall du ser revben sticka ut och hon ser benig och spinkig så kanske hon är lite för underviktig. Äter hon normalt? Får nog med vätska? Får i sig alla vitaminer osv?
#3 Jo man brukar känna benen osv lätt på hamstrar, de är så nätta. Ifall hon äter och dricker normalt tror jag inte att det är något fel, bara lite liten, som att det finns världens minsta häst, chihuahua osv. Men jag råder dig att kontakta en veterinär i alla fall, ett internetforum kan inte svara på allt. Lycka till. 
Nej du behöver inte vara orolig. Hon ser fin och frisk ut. Med lite Färskmat varje dag kommer hon nog gå upp i vikt! 
Mina hampisar älskar bebismat :) Speciellt lasagne :)
Pasta, broccoli.. Ja det finns massa att ge ^^
Ge henne jordnötter och solrosfrön. Det innehåller fett.
Tycker inte hon ser underviktig ut, men inte tjock heller. Lite mer fett så är hon nog i ''normalvikt'' :)
Gud vad söt hon är!
På guldhamstrar väger ju alla olika. Även ifall någon väger 150 gram kan den ha bra hull, medan en annan väger 230 gram och är också i bra hull. Man borde inte titta så mycket på vikten, klart den är viktig men det är alltid mer viktigare att se hur de är i kroppen! Men ge lite mer mat kanske :)
Vad söt! Min vintervita hona på 2 månader väger 31 gram och hon växer ju lite fortfarande så fortsätt håll koll bara och ge kanske några extra solrosfrön så ska det nog gå bra :) Är du orolig så kan du alltid kontakta vet.
Vad söt ! :D
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Hon ser jättefin ut så jag tror inte att det är några problem. 😉
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com